|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۷۷

قوه تخیل بعضی ها قوی است!

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شب پیش از بازی با راه آهن در اردوی سرخپوشان حاضر بوده و به سفره خانه نرفته است.

محسن مسلمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در واکنش به خبر یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه او شب پیش از بازی با راه آهن به یک سفره خانه در شرق تهران رفته گفت: نمی دانم چطور این صحبت ها مطرح می شود. مگر می شود من شب پیش از بازی حساس با راه آهن به سفره خانه بروم؟ اصلاً مگر من قلیان می کشم؟ آنهایی که این خبرها را منتشر می کنند ذهن بیماری دارند و تخیلاتشان هم قوی است.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانم چرا این حرف ها پشت سر من وجود دارد. بعد از قضایایی که در کیش برای تیم امید به وجود آمد خیلی ها روی من و صادقیان حساس شدند و هر چند وقت یکبار یک انگ به ما می زنند.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: من از این روزنامه که چنین خبر کذبی را منتشر کرده شکایت می کنم تا بعد از این دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. باز هم می گویم نمی دانم چرا بعضی ها دنبال این هستند تا ما را خراب کنند.

مسلمان در مورد تساوی تیم های پرسپولیس و راه آهن اظهار داشت: نمی خواهم در مورد این بازی صحبت کنم اما فکر می کنم اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم از سد راه آهن گذر کنیم و به صدر جدول برسیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار