|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۴۶

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران در این مدت حمایت همه جانبه ای از تیم داشتند، بچه ها نیز به احترام آنها به جنگ مشکلات رفتند و ای کاش آن رفتار احساسی هم از بعضی تماشاگران سر نمی زد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،محمد پنجعلی در خصوص بازی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت مطلب این است که حق ما باخت نبود. در واقع این تساوی برای ما مثل یک شکست بود. البته بازی خوبی هم نبود ولی با این وجود در شرایطی بودیم که می توانستیم به پیروزی برسیم. موقعیت های خوبی داشتیم و پیروزی با اختلاف دو گل در دسترس بود اما بد آوردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بچه ها در این مدت زحمت زیادی کشیدند. تمام ایام نوروز را با وجود همه مشکلات و کمبودها به عشق هواداران آمدند و اینکه خودشان آنها را با گرفتن جام قهرمانی سربلند کنند. این شعار نیست در این مدت دلخوشی دیگری که برای آنها وجود نداشت، آنها تمام تلاش خودشان را کردند. در این مدت با بزرگترین چالش ها از داوری ها گرفته تا مسایل مادی روبرو بودند. هواداران هم الحق و الانصاف خوب حمایت کردند. بیشترین تماشاگر را داشتیم. با حمایت آنها و غیرت بچه ها به کورس برگشتیم. برای همین بازی با راه آهن هم تماشاگر خوبی آمد که جای تقدیر دارد. شرمنده آنها و همه هواداران شدیم، اما به نظرم اواخر بازی عده ای از تماشاگران احساسی شدند و با آنچه من در این مدت دیده ام، این بچه ها واقعاً شایسته آن شعارها نبودند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: احساسی که الان وجود دارد قابل توصیف نیست. دیدم که بچه ها هم چطور غمگین بودند. حالا باید هرطور شده این شرایط را جمع کنیم. حداقل اینکه باید آخرین بازی را ببریم و سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار