|
|
کدخبر: ۱۵۳۸۱۷

نمی خواهیم مقابل پرسپولیس تسلیم شویم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: قول می دهم در لیگ برتر بمانیم و مشکلی به وجود نمی آید.

علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: قرار بود شب قبل از بازی راهی تبریز شویم اما به دلیل نقص فنی هواپیما سفرمان با ۱۴ ساعت تعویق انجام شد. این مسئله به سود تراکتورسازی شد و در روزی که بازی می توانست با تساوی به اتمام برسد زمین را با شکست ترک کردیم.

وی افزود: نمی توان گفت تعویق سفرمان عامل شکست است اما این موضوع بی تأثیر نبود. به هر حال این اتفاق افتاد و کاری از دست ما برنمی آید.

قائم مقام استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا نمی شد بازی را کمی به تعویق بیندازند، خاطر نشان کرد: باید همگام با فدراسیون حرکت کنیم. الان اعتراض به این مسئله، تأثیری ندارد و کاری بی فایده است. فدراسیون از قبل برنامه های خود را مشخص کرده بود و باید سر وقت خودمان را به تبریز می رساندیم.

پورکیانی در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و اهمیت این مسابقه عنوان کرد: نمی خواهیم در این دیدار تسلیم شویم. همانطور که استقلال را بردیم توانایی شکست پرسپولیس را نیز داریم. امیدوارم روز آخر امتیاز کسب کنیم تا این موضوع باعثخوشحالی هواداران شود.

پورکیانی در مورد اینکه ذوب آهن و فجر سپاسی تنها ۳ امتیاز با این تیم اختلاف دارند و آیا استقلال خوزستان می تواند در لیگ برتر بماند، گفت: در این مورد شک نکنید، قول می دهم که ما در لیگ برتر می مانیم و مشکلی به وجود نمی آید.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم هواداران روز جمعه به ورزشگاه بیایند و با تشویق تیم خاطره خوشی در پایان مسابقات به جای بگذارند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار