|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۰۰

کارشناس فوتبال گفت: در بازی روز گذشته پرسپولیس با شرایط حساسی که داشت باید پیروز میدان می شد.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: دربازی مقابل پرسپولیس راه آهن، برد برای راه آهن چندان مهم نبود و پرسپولس باید در این دیدار برد را از آن خود می کرد نه اینکه نتیجه مساوی به دست بیاورد.

آشتیانی در خصوص بازی های روز گذشته این چنین ارزیابی نمود: نفت با نتیجه چهار بر صفر که مقابل گسترش فولاد به دست آورد به هدفش رسید و در صدر جدول قرار گرفت و در خصوص بازی مقابل فولاد و استقلال، استقلال توانست یک گل به ثمر برساند و برنده شود، فولاد با ۵۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و استقلال با ۵۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

فولاد هنگام بازی استرس داشت و از نظر روانشناسی باید مورد بررسی قرار می گرفت اما استقلال روی بازیکنانش از لحاظ روانشناسی کار کرده بود.

در بازی سپاهان و ملوان، سپاهان با به ثمر رساندن سه گل توانست برنده این دیدار شود و ملوان دو گل وارد دروازه سپاهان کرد و عملکردشان به نسبت خوب بود.

آشتیانی در مورد سقوط پرسپولیس به رده چهارم جدول در دقیقه ۹۰ تصریح کرد: استرس دایی سبب شد تا ازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند و عقب کشیده شوند و همین عامل سبب شد خط دفاع پرسپولیس ضعیف عمل کند.

کارشناس فوتبال در مورد تیم هایی که امکان قهرمانی در لیگ برتر دارند بیان کرد: فولاد احتمال قهرمانی بیشتری دارد به دلیل اینکه آخرین بازی اش با تیمی از جنس خودش است امکان زیادی برای قهرمانی وجود دارد و بعد از فولاد نفت می تواند قهرمان لیگ شود.

ابراهیم آشتیبانی در خصوص عواملی که سبب شده است نفت صدرنشین شود و نتایج خوبی کسب کند اذعان داشت: تیم نفت؛ تیم جوانی است و یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم نفت داشتن مربی آرام است و گل محمدی با آرامشی که دارد، از خودش هیجان نشان نمی دهد و همین موضوع سبب می شود آرامش بین بازیکنان برقرار شود هم چنین یکپارچه بودن تیم سبب شده است تا تیم به بازیکن خاصی متکی نباشد و کار خودش را انجام بدهد.

کارشناس فوتبال در خصوص علل سقوط تیم مس به لیگ دسته یک گفت: تعویض بی شمار مربی یکی از عواملی است که سبب سقوط تیم مس شد، همچنین از لحاظ مدیریتی، خوب مدیریت نشده است و باید برای جبران این سقوط باید از بیرون مدیر بگیرد و مدیران فوتبالی باشند در کل مس در سطحی بازی نکرد که بتواند در لیگ برتر باقی بماند.

ابراهیم آشتیانی در پایان در خصوص تیم هایی که امکان سقوط به لیگ دسته یک دارند خاطر نشان کرد: داماش با ضعفی که در مدیریت دارد و در وضعیت نابسامان مدیریتی به سر می برد امکان سقوط زیادی دارد و بعد از آن فجر نیز با بدشانسی سقوط مواجه است ولی امیدواریم با وضعیتی که ذوب آهن دارد به تیم های دسته یک سقوط نکند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار