|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۸۵

عبداللهی در گفت وگو با فارس:

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای دیدار نیمه تمام ابومسلم و آلومینیوم تا ۲ روز آینده اعلام خواهد شد.

حسین عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص اینکه در رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از تیم های لیگ دسته اول اعلام شده بود که این رای قطعی است، اما هم اکنون کمیته استیناف در حال بررسی این رای است اظهار داشت: در آرایی که برای کسر امتیاز صادر می شود این حق وجود دارد تا تیم متضرر شکایت کند و رای می تواند قابل تجدید نظر باشد. اگر هم ما اشتباه کرده باشیم و رای را قطعی اعلام کرده باشیم اما این حق وجود دارد که تیم متضرر شکایت کند. کمیته استیناف به این موضوع رسیدگی می کند و رای خود را صادر خواهد کرد.

وی در مورد رای دیدار ناتمام ابومسلم و آلومینیوم عنوان کرد: رسیدگی به این پرونده در اولویت کاری ما قرار دارد و ظرف یکی دو روز آینده رای این بازی را صادر خواهیم کرد.

عضو کمیته انضباطی در مورد امکان تکرار این بازی یادآور شد: باید گزارش های ناظر و داوران بازی را ببینیم و پس از آن در این باره صحبت کنیم. بازی با سوت داور آغاز می شود و با سوت داور هم به پایان می رسد. باید دید که علت نیمه تمام باقی ماندن بازی و تخلف تماشاگران چه چیزی بوده است.

عبداللهی در مورد اینکه رای رحمتی چه زمانی اعلام خواهد شد گفت: رای صادر شده و امروز یا فردا روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر می شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار