|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۳۹

پس از شکایت ذوب آهن

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال داماش در واکنش به شکایت باشگاه ذوب آهن از وی اعلام کرد که هنوز روی حرفش ایستاده و اعتقاد دارد داوری دیدار تیمش با شاگردان فیروز کریمی به سود تیم اصفهانی بوده است.

علی نظرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به شکایت باشگاه ذوب آهن از وی به دلیل اظهاراتی که پس از دیدار برابر این تیم انجام داده بود عنوان کرد: در نشست خبری گفتم که قضاوت داور بازی برابر ذوب آهن سؤال برانگیز بود و من این برد را به مردم اصفهان تبریک می گویم نه به مسئولان باشگاه. هنوز هم سر حرفم هستم و معتقدم که در اصفهان سر ما را بریدند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان درباره اینکه چه دلیلی برای اثبات ادعایش دارد، عنوان کرد: ادله من فیلم بازی و نوع قضاوت تیم داوری به خصوص کمک داور اول، علی نژاد است.

وی در مورد دیدار آخر تیمش و اینکه آیا داماش در لیگ می ماند یا خیر گفت: پیش بینی ما این است که یکی از ۲ رقیب ما یعنی ذوب آهن یا فجر سپاسی نمی توانند در دیدار آخرشان پیروز شوند. امیدوارم بتوانیم مقابل مس به پیروزی برسیم تا حداقل به پلی آف راه پیدا کنیم.

نظرمحمدی در مورد بازی مقابل مس اظهار داشت: قطعا کار برای ما سخت خواهد بود زیرا مس در این بازی استرس ندارد.

وی افزود: انتظار ما این است که تمام تیم ها بازی جوانمردانه انجام دهند و حتی از مس هم انتظار داریم که مقابل ما جوانمردانه بازی کند.

سرمربی داماش در مورد دیدار ملوان برابر فجر و اینکه به نوعی سرنوشت داماش به دست رقیب دیرینه اش یعنی ملوان رقم می خورد، گفت: من سال ها در ملوان بازی کرده ام. هویت ملوان همیشه مبتنی بر بازی جوانمردانه بوده و مطمئنا آنها از اعتبار فوتبال ملوان و گیلان دفاع می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار