|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۶۷

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اینکه آلخاندور سابیا، مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین کارلوس ته وس، مهاجم یووه را به تیم ملی دعوت نکرده است، ابراز خرسندی کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ته وس در حرکت یوونتوس در مسیر دستیابی احتمالی به سومین قهرمانی در رقابت های سری آ ایتالیا و احتمال کسب ۱۰۰ امتیاز تا پایان این فصل نقش مؤثری داشته است.

کونته گفت: «خوشبختانه سابیا، ته وس را انتخاب نکرده است و به این ترتیب او همچنان می تواند در جلسات تمرین تیم شرکت کند. ما بازیکنان ملی پوش زیادی داریم که هم اکنون در تیم های ملی کشورشان بازی می کنند.»

ته وس نیز که سابیا تاکنون هرگز وی را به تیم ملی آرژانتین دعوت نکرده است گفت با توجه به اینکه سابیا خط حمله خود را با مهاجمانی همچون لیونل مسی، گونسالو ایگواین، سرخیو آگوئرو، ازکیل لاوتسی تشکیل داده است، انتظار ندارد به این زودی ها وی را به تیم ملی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از میلان، وی افزود: «من به وظیفه خود در زمین عمل می کنم. تصمیم گیری درباره انتخاب من برای شرکت در رقابت های جام جهانی بر عهده سابیاست. این وظیفه من نیست که با او تماس بگیرم و وی را متقاعد کنم مرا در ترکیب تیم ملی قرار بدهد.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار