|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۷۶

شنیده ها در مورد پیروزی نفت شائبه برانگیز بود

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: برند پرسپولیس متعلق به وفایی است و پیروزی با حکم قضایی در اختیار دولت است.

امیر عابدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد سقوط تیم فوتبال داماش گیلان گفت: هنوز سقوط نکرده ایم و شانس بقا در لیگ برتر را داریم، اگر ذوب آهن و فجر پیروز نشوند ما در لیگ برتر می مانیم زیرا با تیم مس بازی داریم که سقوط کرده و انگیزه کمتری دارد. اگر فجر پیروز نشود ما به پلی آف می رویم ولی اگر هم این دو تیم ببرند ما سقوط می کنیم و فوتبال همین است، تیم های بزرگ هم سقوط می کنند.

وی در مورد اظهارات نظرمحمدی علیه داوری و تاج گفت: من به نظرمحمدی توضیحات لازم را دادم به او گفتم که او در شرایط بحرانی به تیم آمده است و در حالی که رقبای او در یک ماراتن نفس گیر کفش های مارک دار می پوشیدند و به آنها در طول مسیر هم آب دادند اما شما پا برهنه بودید با این حال هنوز هم شانس بقا در لیگ برتر را داریم. به او گفتم که تاج مبرا از این مسائل است و او تقصیری ندارد. در این فصل فقط یک بار داوری به ضرر داماش بوده و ما این سه امتیاز را بر فرض به خاطر اشتباه داوری از دست داده ایم اما بازی هایی که در زمین خودمان باختیم چه می شود.

مدیرعامل داماش تصریح کرد: فصل گذشته شاهد یک لیگ کاملا جوانمردانه بودیم و هیچ تیمی مقابل تیم دیگر کوتاه نیامد. در این فصل هم همین گونه است من مدیران ذوب آهن را می شناسم و هیچ اتهامی متوجه آنها نیست اما وقتی برق قطع می شود، مسابقه پخش مستقیم نمی شود باعثتوهم است باید از مواضعی که ایجاد شائبه می کند پرهیز کنیم. تیم های بزرگ هم سقوط می کنند اما اگر سالم سقوط کنند و سالم برگردند لیگ پویا است. داماش از داخل استان ضربه خورد و شرایطی مهیا نبود که من کنار تیم باشم. بازیکنان هم با مشکلات ساختند و صبوری کردند اما به قدر کافی نبود. داماش از این مسائل ضربه خورد.

عابدینی در مورد اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی را از دست داد، گفت: به عقیده من فولاد هم شانس قهرمانی را از دست داده است البته مصاحبه ای که دروازه بان گسترش فولاد بعد از باخت به نفت انجام داد شائبه برانگیز بود، شنیدن این مسائل آدم را اذیت می کند با این حال من فکر می کنم که نفت در این فصل قهرمان می شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه علی دایی گفته است وزارت ورزش نتوانست برند پرسپولیس را ضمیمه قرارداد خصوصی سازی این باشگاه کند، گفت: حرفی که دایی زد واقعیت محض بود. زیرا برند پرسپولیس به نام وفایی و من است و در دولت خاتمی به ما گفته شد صلاح دولت و نظام این است که این برند در اختیار دولت قرار بگیرد و ما هم بدون آنکه ریالی دریافت کنیم این کار را انجام دادیم و برند پرسپولیس را به دولت دادیم. اما اکنون که دولت دیگر اصلاحات می خواهد برند پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند باید این خصوصی سازی از طریق ما انجام بگیرد زیرا برند پرسپولیس در اختیار ماست و برند پیروزی با حکم قضایی در اختیار دولت قرار گرفته است. دولت اکنون می خواهد برند چه کسی را خصوصی کند؟ برند پرسپولیس به نام وفایی است.

عابدینی تأکید کرد: جالب است که یک دولت اصلاحات می خواهد پرسپولیس را از بخش خصوصی بگیرد و اداره کند و دولت دیگر اصلاحات می خواهد آن را به بخش خصوصی واگذار کند. به عقیده من اکنون دولت به جای واگذاری باشگاه و خصوصی سازی آن باید مدیریت باشگاه را واگذار کند زیرا در آن صورت ما مدعی نمی شویم و می گوییم باشگاه همچنان در اختیار دولت جمهوری اسلامی است اما اگر قرار است برند پرسپولیس واگذار شود این برند در اختیار من و وفایی است و دولت فقط برند پیروزی را در اختیار دارد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار