|
|
کدخبر: ۱۵۴۱۸۶

لیست منتشر شده دروغ است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرسپولیس ارقام منتشر شده از قراردادهای این تیم را سندسازی دروغین خواند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علی دایی در واکنش به ارقام منتشر شده از قراردادهای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این یک سند سازی دروغین است. این اسناد که در اختیار وزارت ورزش بوده چگونه سر از رسانه ها درآورده است؟

وی ادامه داد: سندی که پیش از این مایلی کهن ارائه داده بود مربوط به ۱۲ بهمن ۹۲ بود که ذکر شده بود من ۸۴ درصد قراردادم را گرفتم و سندی فعلی با آن مغایر است. من در واقع کمتر از ۵۰ درصد یعنی ۷۴۰ میلیون پول دریافت کردم. در حالی که طبق سند منتشر شده من ۸۱۰ میلیون گرفتم و همین جا مشخص می شود که این سند دروغین است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در ردیف چهارم از آخر همین سند ۱۰۰ میلیون به حساب من و ۵۰ میلیون به حسابی دیگر پرداخت شده است، چگونه پولی که پرداخت نشده را نوشته و محاسبه کردند؟

دایی تاکید کرد: خیال کردیم دوره سندسازی و آمار و ارقام الکی تمام شده اما شاهد این اتفاق هستیم و باید به آقایان بگویم این کار مغایر با قانون است و اگر دنبال واقعیت هستید فهرست واریزی ها را هم نشان دهید. طبق ماده ۱۰ قراردادهای ثبت شده محرمانه است و کسی حق انتشار آن را ندارد اما چگونه وزارت ورزش که مجری ورزش کشور است بی قانونی می کند؟ وقتی متولی اصلی ورزش این کار را انجام می دهد به دیگران چه بگوییم؟

وی که با برنامه نود گفت وگو می کرد افزود: بعد از نشست امروز در مورد فوتبال ملی این سندی که هیچ ارزشی نداشت را در اختیار رسانه گذاشتند. در حالی که هیچ حسابرسی در بحثپرداخت ها وجود ندارد. اگر من ۱۵۰ میلیون به فردی بدهکارم به او بگویم ۱۰۰ میلیون آن را خواهم داد با حرف بدهی من ۵۰ میلیون می شود؟

دایی اظهار داشت: چگونه به متقاضیان خرید پرسپولیس گفته می شود که باشگاه ۷۰ میلیارد بدهی دارد؟ طبق همین اسناد بدهی دوران رویانیان ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون است، پس چگونه می گویند او ۴۴ میلیارد بدهی درست کرده است؟

دایی سوال دیگر خود را چنین مطرح کرد: مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را چه کسی انتخاب کرده است؟ آیا مردم یا ما آنها را انتخاب کردیم؟ خود آنهایی که این مدیران را گذاشتند باید تاوانش را هم بدهند.

وی یادآور شد: پول های داده نشده، چک های برگشت خورده و ماشین های بدون سند را پای بازیکنان حساب می گذارند و بعد عنوان می کنند که به دنبال ایجاد آرامش هستیم. با این مسائل می خواهند آرامش ایجاد کنند تا ما به مصاف استقلال خوزستان در بازی سرنوشت سازمان برویم؟ با این سند و آمار کذب به بازیکنان ما آرامش می دهید؟

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: مگر بازیکنان ما دیگر قید پول را نزده بودند و در تمرین هم قسم نشدند بخاطر خودشان و هواداران دیگر به این مسئله فکر نکنند چرا بار دیگر بحث۲ میلیارد را مطرح کردید؟ قول و قرارهایی که همه دروغ بود.

دایی در مورد بازی پرسپولیس و راه آهن اظهار داشت: ما در نیمه دوم خوب بودیم و حتی می توانستیم به گل سوم برسیم اما آنقدر گل نزدیم تا گل خوردیم. این بازی من را یاد فینال لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و منچستر انداخت که در دقایق پایانی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در پایان گفت: طبق اسناد آقایان پرسپولیس با ۱۴ - ۱۵ میلیارد بسته شده که باید بگویم با این رقم تا همین جا هم شاهکار کردیم. ۵ تیم شانس قهرمانی دارند اما ما هم همه تلاش خود را برای رسیدن به این عنوان در بازی آخر انجام خواهیم داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار