|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۱۷

حرف زدن در مورد اخراج من بی فایده است

خبرگزاری تسنیم: ملی پوش کاراته کشورمان گفت: تیم های اروپایی در جام بوسفر ترکیه آماده تر از ما بودند اما ما هم چندان ناآماده نبودیم.

ذبیح الله پورشیب بعد از حضور در مسابقات کاراته جام بوسفر ترکیه و بازگشت به کشور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد این مسابقات اظهار داشت: تیم ایران در این مسابقات چندان هم نا آماده نبود اما در هر حال تیم های اروپایی رقابت های قهرمانی این قاره را پیش رو داشتند و از ما آماده تر بودند. انصافا تیم ایران در این دوره از رقابت ها بد کار نکرد و حتی در بازی پای فینال(نیمه نهایی) توانستیم از سد ترکیه میزبان بگذریم.

وی ادامه داد: در بازی پایانی مقابل آذربایجان که قهرمانان نامدارش را نیز به همراه داشت کار به دیدار وزن پنجم رسید و در این دیدار داور با اخطار در دقیقه پایانی مرا از بازی اخراج کرد تا قهرمانی به آذربایجان برسد. بسیاری معتقد بودند این اقدام داور درست نبود ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده و حرف زدن در موردش حالا بی فایده است.

کاپیتان تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: تیم کاراته ایران در شرایط فعلی تیمی کاملا یک دست و همدل است و می توان رویش برای بازی های آسیایی اینچئون حساب کرد. از دوم اردیبهشت تمرینات را استارت می زنیم و به شخصه در تمام موارد تابع فدراسیون و کادر فنی هستم. اگر بگویند در مبارزات انتخابی حاضر باش، تبعیت می کنم و اگر تصمیم دیگری هم بگیرند تابع هستم.

پورشیب گفت: در کل اردوی ترکیه در هر ۲ بخش تمرینی و مسابقه بسیار خوب و ایده آل بود و تمرینات سختی را در این مدت پشت سر گذاشتیم. هدف ما مسابقه دادن و رسیدن به مدال نبود و تنها برای تمرین و بالا بردن سطح آمادگی مان راهی ترکیه شدیم که به لطف خدا تا حدود زیادی هم به این هدف مان رسیدیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار