|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۲۱

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندن گفت که تیمش در مصاف امشب خود با قهرمان فصل گدشته لوشامپیونه پیروزی می شود و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، با وجود شکست ۳ بر یک چلسی در خانه پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ژوزه مورینیو، سرمربی آبی پوشان لندن ادعا کرد مردان او خواهند توانست در مجموع ۲ دیدار حریف فرانسوی را شکست دهند و به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از این بازی اظهار داشت: اگر از من می پرسید می گویم که ما این بازی را خواهیم برد. بله به عقیده من چلسی این بازی را می برد. فکر می کنم در مجموع ۲ دیدار چلسی بیشتر از پاری سن ژرمن گل خواهد زد. اگر تفکری غیر از اینکه تیمم بازی را می برد، می داشتم اصلاً در آن حضور پیدا نمی کردم.

مورینیو ادامه داد: ما از حریف خود گل های بیشتری خواهیم زد و پیش بینی می کنم که در مجموع بازی های رفت و برگشت ۴ بر ۳ یا ۵ بر ۴ می بریم و صعود می کنیم. من به موفقیت تیمم ایمان دارم و بازیکنانم هم همینطور. این مهم ترین چیز است.

آقای خاص ۵۱ ساله تاکید کرد تیمش چیزی برای از دست دادن در بازی برابر PSG ندارد و به همین دلیل به بازیکنان خود توصیه کرد از تمام توان خود برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بازیکنان باید کیفیت بازی، اعتمادبه نفس و جاه طلبی خود را به نمایش بگذارند. ما باید ریسک کنیم. می دانیم که این احتمال وجود دارد که از گردونه رقابت ها حذف شویم و به همین دلیل باید ریسک کنیم. اگر PSG در پایان این بازی حذف شود مسلماً این برای اعضای آن تیم یک ناکامی بزرگ محسوب می شود اما اگر ما حذف شویم اتفاقی رخ می دهد که بسیاری از مردم انتظارش را دارند.

تیم های چلسی و پاری سن ژرمن امشب(سه شنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم می روند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار