|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۵۴

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین می گوید: قصد بهانه جویی ندارم اما تعطیلات طولانی مدت، بازیکنان ما را از روند جدی مسابقه دور کرده بود.

محمدرضا اسلامی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبه تعطیلات طولانی مدت تیمش اشاره کرد: قصد بهانه جویی ندارم اما فاصله ای ۳۵ روزه ای که مرحله پلی آف با مسابقات قبلی داشت بازیکنان را تا حدودی از روند جدی مسابقه دور کرده بود. ما بعد از اتمام دور قبلی بازیکنان را آزاد کردیم و به آنها برنامه تمرینی داده بودیم که از نظر بدنی در ادامه کار کم نیاورند اما در این میان نیاز به انجام مسابقه بود که با توجه به تعطیلی تمام تیمها چنین امکانی برایمان وجود نداشت.

وی از بازی با مهرام گفت: در کوارتر اول تیم ما واقعا سردرگم بود و مهرام در مجموع نیمه اول برتری مطلق داشت. از جهت شوت زیر حلقه، دفاع و شرایط دیگر بی نظیر بودند اما در نیمه دوم از بازیکنان خود خواستیم با شخصیت بازی کنند چون نتیجه برایمان ملاک نیست. در نیمه دوم هم تیم ما برنده بود و همین پاداش تلاش و جنگندگی بازیکنان است.

اسلامی با وجود روحیه ای که به تیم خود می دهد با واقع بینی به بازی با مهرام نگاه می کند و ادامه می دهد: ما مقابل تیم های بزرگ زیادی بازی کرده ایم و هیچ چیز از هفت الماس بعید نیست اما بردن مهرام هم واقعا سخت است. مهرام تیم کم اشتباه و با دقتی است که تمام شرایط برتری را در اختیار دارد. به هر حال من از بازیکنانم در بازی مقابل این تیم راضی هستم و تماشاگران هم رضایت نسبی داشتند. مهم این است که این بازیکنان بزرگ شدن خود را بپذیرند و در ادامه هم تلاش خود را با شجاعت و تمرینات سخت، مضاعف کنند.

سرمربی هفت الماس اعتقاد دارد با شرایطی که از بازیکنان خود در لیگ امسال دیده است طی یک یا دو فصل آینده به تیم قویتری تبدیل می شوند که همه از دیدن بازی آنها لذت می برند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار