|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۱۴

هیچ وقت در مورد تعویض های دایی صحبت نکردم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می خواهند بازیکنان را رو در روی مردم قرار بدهند و بگویند بازیکنان پرسپولیس بی غیرت هستند.

میثم حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر پاسخ به این پرسش که در فصل جاری چقدر از باشگاه پرسپولیس پول گرفته است، اظهار داشت: من دقیقاً یک چک ۱۰۰ میلیونی، یک چک ۶۰ میلیونی و ۷۰ میلیون پول اتومبیلم را گرفته ام که در مجموع ۲۳۰ میلیون می شود. اتومبیلی که به من و امید عالیشاه دادند ۱۳۲ میلیون تومان ارزش داشت که به مبلغ ۱۴۸ میلیون تومان برای ما فاکتور شد. با این شرایط من چطور ۳۱۴ میلیون تومان دریافتی داشتم؟

وی ادامه داد: قرار بود از ۲ میلیارد تومان کمک وزارت ورزش ۷۰ میلیون به من بدهند که یک ریال هم نگرفته ام. نمی دانم هدف شان از انتشار لیست دریافتی بازیکنان پرسپولیس چیست. شاید می خواهند بازیکنان را رودرروی مردم قرار دهند و بگویند که بازیکنان پرسپولیس پول زیادی گرفته اند. شاید می خواهند بگویند بازیکنان پرسپولیس بی غیرت هستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از دریافتی دیگر بازیکنان خبر ندارم و نمی توانم در این خصوص اظهارنظر کنم اما خدا می داند این اعداد و ارقام از کجا آمده است. این مسائل ضرر فراوانی به پرسپولیس وارد می کند. ۲۰ روز است که گفتند پول می دهند اما هیچ خبری نیست و آقایان فقط مصاحبه می کنند. نکته جالب اینجاست که با این شرایط پول دادن می گویند مالیات را هم بازیکنان باید بدهند. با این شرایط به اداره مالیات هم که برویم باید ۲۰۰،۳۰۰ میلیون مالیات پول نگرفته را بدهیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا از تعویض های علی دایی در بازی راه آهن ناراحت است، تاکید کرد: من هیچ وقت در این مورد حرفی نمی زنم چون مسائل فنی به بازیکنان ربطی ندارد. نمی دانم برخی رسانه ها چطور از قول من نوشتند که تعویض های دایی در بازی با راه آهن خوب نبوده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار