|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۱۶

شناگر تیم ملی با ابراز امیدواری از انجام تمریناتش گفت: امیدوارم نتیجه تلاش هایمان را در بازی های آسیایی ببینیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،امیرمحمد شجاعی فر شناگر تیم ملی شنا بزرگسالان، اردوی آمادگی عمومی تیم ملی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اردوی مفیدی را همراه با سایر شناگران از اوایل فروردین آغاز کرده ایم و زحمات بسیاری کشیده ایم که امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

وی یادآور شد: همانطور که می دانید شش ماه تا بازی های آسیایی فرصت باقی است و ما با تمام انرژی در اردو خواهیم بود که البته تمام اردوها متمرکز نیستند. باید به این نکته اشاره کنم که تا کنون شناگران اینقدر طولانی در اردوی تیم ملی و زیر نظر مربیان نبوده اند و این موضوع بسیار به نفع شنای کشور خواهد بود.

شجاعی فر با اشاره به برپایی اردوی برون مرزی افزود: طبق برنامه ریزی های کمیته فنی شنا برپایی اردوی برون مرزی در برنامه ها قرار دارد که زمان و کشور آن مشخص خواهد شد.

شناگر تیم ملی در مورد شرایط اردو گفت: اردو در شرایط خوبی است تمامی شناگران با انگیزه تلاش می کنند و امیدوارم که فدراسیون و به خصوص کمیته ملی المپیک توجه ویژه ای به ما داشته باشند و شناگران را نیز مانند ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی تحت حمایت قرار دهند. در این صورت ما با آرامش بیشتری می توانیم به تمرینات ادامه دهیم.

شجاعی فر در پایان خاطرنشان کرد: عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی بسیار دلسوزانه و با تمام نیرو برای ما زحمت می کشند و باید تشکر فراوانی از آنها داشته باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار