|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۰۴

مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا؛

سرپرست تیم والیبال متین ورامین در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: ترکیبی از بهترین های ایران را جمع کرده ایم و به دنبال دفاع از اعتبار والیبال ایران در آسیا هستیم.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا فداکار در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: شرایط خوبی در فیلیپین داریم. خداراشکر هر چه می گذرد وضعیت تیم بهتر می شود. مشکلاتی که به دلیل اختلاف ساعت و تغییر آب و هوا به وجود آمده بود به تدریج حل می شود. خواب و تغذیه و همچنین کیفیت تمرینات تیم بهتر شده است. ما هنوز یک روز دیگر تا آغاز نخستین مسابقه خود فاصله داریم و امیدوار هستیم در این فاصله به شرایط مطلوب برسیم.

وی افزود: در مجموع میزبانی فیلیپینی ها هم خوب بوده است. آن ها همه امکانات را بسیج کردند تا شرایط مناسبی برای تیم ها فراهم شود. ما هم فعلا راضی هستیم.

سرپرست تیم والیبال متین ورامین درباره دلیل ملحق شدن سه بازیکن با تاخیر به اردوی این تیم در فیلیپین گفت: از آن جایی که پایان لیگ با شروع تعطیلات نوروز هم زمان شد فرصت زیادی برای پیش برد روند کارهای اداری اعزام نداشتیم زیرا ادارات ایران تعطیل بودند. دو بازیکن ما سرباز بودند و مجوز خروج از کشور آن ها قدری با تاخیر صادر شد. سعید معروف هم خارج از کشور بود و با اجازه سرمربی در مرخصی بود و دیرتر به اردو ملحق شد.

فداکار همچنین درباره دلیل عدم حضور نیکولای نیکولوف بازیکن بلغاری متین ورامین در این مسابقات گفت: سیاست باشگاه این است که از نیروهای ایرانی و بومی بیشتر بهره ببرد. سطح مسابقات آسیا را برآورد کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با بازیکن ایرانی هم می توانیم موفق باشیم.

وی ادامه داد: آنالیز مناسبی از تیم ها را داریم. می دانیم غیر از یکی دو تیم سایر حرییفان سطح پایین تری از ما دارند. تیم متین بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد. خیلی امیدوار هستیم که به قهرمانی برسیم و تلاش ما هم همین است. همه کاروان تلاش می کنند تا به موفقیت و دفاع از جایگاه والیبال ایران در مسابقات باشگاه های آسیا برسیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار