|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۵۱

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی دو چرخه سواری با بانوان ملی پوش این رشته ورزشی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان با حضور در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان دو رویداد مهم بازی های آسیایی اینچئون و قهرمانی آسیا را در پیش دارد که حضور دوچرخه سواران دختر ایرانی می تواند در ارتقاء جایگاه ایران در این رقابت ها بسیار موثر و مفید باشد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای رکاب زنان ملی پوشان در خصوص وضعیت آنها اظهار داشت: خوشبختانه به لحاظ جسمانی و روانی در سطح قابل قبولی قرار دارند و من امیدوارم با توجه به تمرینات منسجم و پشت کار بیشتر تا شروع بازی های آسیایی بتوانند به آمادگی کامل برسند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه که من در این اردو مشاهده کردم رضایت بخش بود و من را به آینده این ورزشکاران امیدوار کرد. آنها تمام ویژگی های یک ورزشکار خوب و موفق را در حوزه های قهرمانی و حرفه ای دارند و قطعا می توانند برای سربلندی نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی با روشن توصیف کردن آینده دوچرخه سواری بانوان اظهار داشت: قطعا با حمایت و سرمایه گذاری در این بخش و این رشته ورزشی می توانیم شاهد درخشش زنان ملی پوش کشورمان در میادین مهم بین المللی از جمله بازی های آسیایی باشیم البته نباید فراموش کرد این موضوع مستلزم تلاش و کوشش بیشتر ورزشکاران کشورمان در اردوهای پیش رو و قبل از بازی های آسیایی است.

معاون وزیر ادامه داد: در جریان این دیدار با مربیان، ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری گفت و گوی خوبی داشتم و خوشبختانه با تلاشی که شده همگی از این اردو راضی بودند. معتقدم باید برای ایجاد بهترین شرایط تلاش بیشتری صورت بگیرد چون رشته ورزشی دوچرخه سواری پتانسیل درخشش در میادین مختلف از جمله مسابقات آسیایی را با حفظ حجاب اسلامی دارد.

وی افزود: این موضوع برای ما ارزش زیادی دارد. البته ما هم از طریق وزارت ورزش و جوانان سعی خواهیم کرد با هماهنگی نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری امکانات لازم وکمک های مربوطه را با توجه به نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به این حوزه تهیه و در اختیار این رشته ورزشی قرار دهیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار