|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۵۵

لازم باشد با کی روش درباره رحمتی صحبت می کنم

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه امسال یکی از بی حاشیه ترین سال های استقلال بود اما در پایان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا لازم باشد پرداختی ها را در اختیار نهادهای نظارتی قرار می دهیم.

حسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: این بازی فراتر از آسیا بود و هر دو تیم فوتبال نابی را به نمایش گذاشتند و کمترین مشکل در رابطه با بحثفوتبالی پیش آمدند.

وی افزود: استقلال با تجربه و مدیریت امیر قلعه نویی و درخشش مهدی رحمتی موفق شد فولاد را در خانه اش شکست دهد. از مربیان تیم ملی و کارلوس کی روش می خواهم بازیکن توانمندی چون مهدی رحمتی را از حضور تیم ملی محروم نکنند. عدم استفاده از رحمتی ظلم به تیم ملی است. پیش از این گفته بودم صحبت های مقدماتی با دست اندرکاران فدراسیون برای بازگشت رحمتی به تیم ملی انجام داده ام و اگر لازم باشد با کی روش نیز صحبت خواهم کرد. مهدی رحمتی و علی کریمی سرمایه های فوتبال ما هستند و نباید به سادگی از آنها بگذریم.

عضو هیئت مدیره استقلال با تبریک به کادر فنی فولاد بابت نمایش این تیم مقابل استقلال در مورد شانس قهرمانی آبی پوشان در لیگ عنوان کرد: امیدوارم استقلال در هفته آخر به مقام قهرمانی برسد، چرا که این پتانسیل را دارد.

زمانی تصریح کرد: استقلال نسبت به سایر تیم ها کمترین مشکل را داشته و با همدلی و هماهنگی که بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل وجود دارد، تمامی اعضا در رابطه با مسائل مالی و پرداختی ها همه تلاش خود را انجام می دهند. استقلال اگر به قهرمانی برسد، قطعا در اولین جلسه هیئت مدیره، در خصوص قدردانی از زحمات بازیکنان و دادن پاداش تصمیماتی را اتخاذ می کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص انتشار ریز قرارداد کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان گفت: این گونه رسانه ای کردن قراردادها درست نیست. دستگاه های نظارتی داریم که هر زمان اراده کنند، می توانند به این قراردادها دسترسی پیدا کنند. وزارت ورزش نمی خواسته این کار انجام دهد و شاید در رابطه با موضع گیری پرسپولیسی ها تصمیم گرفت که پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات خانواده باید درون خود خانواده حل شود و قرار نیست هر موضوعی رسانه ای شود. پرسپولیسی ها باید مشکلات و موضع گیری های خود را با وزارت ورزش در میان می گذاشتند، نه اینکه در رسانه ها موضع گیری کنند.

زمانی در مورد اینکه شاید این وزارتخانه بخواهد لیست پرداختی های استقلال را منتشر کند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال یکی از بی حاشیه ترین سال های استقلال بود و در پایان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اگر لازم باشد پرداختی ها را در اختیار نهادهای نظارتی قرار می دهیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه برخی ها معتقدند وزارت ورزش دوست ندارد پرسپولیس و استقلال نتیجه بگیرند تا گزینه های مورد نظر خود را راس کار این دو تیم قرار دهد، گفت: چنین چیزی اصلا درست نیست. برنامه های وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش همیشه حمایتی بوده و این گونه تخریب کردن وزارت ورزش به هیچ وجه درست نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار