|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۴۷

روز بازی با راه آهن به یکباره مُردم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل خوردن دقیقه ۹۰ یعنی مرگ.

پیام صادقیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل راه آهن و تساوی در این دیدار حساس اظهار داشت: یکی از بدترین و تلخ ترین روزهای خودم را پشت سر گذاشتم. روز قشنگی برای ما در حال اتفاق افتادن بود اما به یکباره همه چیز در دو دقیقه خراب شد و راستش را بخواهید من به یکباره مردم.

وی افزود: در شرایطی که ۲ بر یک از راه آهن جلو بودیم می توانستیم ۲ گل دیگر وارد دروازه راه آهن کنیم که متأسفانه به دلیل شکم سیری همه چیز را فراموش کردیم. هر چه می زدیم توپ ها وارد دروازه نشد و واقعا نمی دانم چه حرفی باید بزنم.

صادقیان ادامه داد: بد موقعی گل خوردیم. خوردن گل در دقایق ۸۸ یا ۹۰یعنی مرگ یک تیم. متأسفانه این اتفاق برایم افتاد و هنوز در شوک هستم و باورم نمی شود که یک برد را با تساوی عوض کردیم. اصلا نمی دانستم چطور باید سمت رختکن بروم.

وی در خصوص حمله هواداران به خودش پس از بازی نیز، گفت: موضوع خاصی نبود به من هیچ کس بی احترامی نکرده بود الحق و الانصاف هواداران ناراحت بودند شعارهایی هم دادند اما آنها می دانند که ما بی غیرت نیستیم. کسی به شخص من توهین و حرفی نزد. تا آن جایی که دیدم هر کسی مرا می دید بی احترامی و بی ادبی نکرد. اتفاقا هواداران هم مرا دیدند گفتند دستت درد نکند. تو فوتبال خودت را بازی کردی. من تا آن جایی که از دستم برمی آمد باور کنید کم نگذاشتم اما چه فایده فوتبال خوب بازی کنی اما تیم شما به خواسته خودش نرسد.

صادقیان در پاسخ سوالی که آیا هنوز امید دارید یا خیر، گفت: ما با امید زندگی می کنیم. خدا را چه دیدید شاید در بازی آخر اتفاقی برای ما افتاد که برای دیگران برعکس آن افتاد. با امید به خوزستان می رویم تا خدا ببینیم برای ما چه تدبیری در نظر گرفته است.

صادقیان در پایان درباره لیست منتشره از سوی رسانه ها نیز گفت: من در این باره حرفی ندارم. بگذارید گذشت زمان همه چیز را مشخص می کند. من فعلا فقط در شوک بازی با راه آهنم و نمی دانم کی از این وضعیت خارج می شوم. شاید هیچ وقت روز بازی با راه آهن را که یکی از تلخ ترین ساعات زندگیم را پشت سر گذاشتم و باور کنید چند دقیقه اصلا چشم من چیزی نمی دید را فراموش نکنم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار