|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۷۰

ساموئل اتوئو مهاجم تیم فوتبال چلسی انگلیس که از ناحیه پا مصدوم شده بود، هنوز کاملا آمادگی مجدد خود را به دست نیاورده است.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،ساموئلاتوئومهاجمکامرونیتیمفوتبالچلسیانگلیسکهازناحیهپامصدومشدهبود، هنوزکاملاآمادگیمجددخودرابهدستنیاوردهاستومعلومنیستبتواندتیمشرادربازیروزسهشنبهدربرابرپاریسنژرمندرمرحلهیکچهارمنهاییلیگقهرماناناروپاهمراهیکند.

ژوزهمورینیوسرمربیچلسیانگلیساعلامکرد: «منفکرنمیکنمکهاتوئوبرایبازیسهشنبهشبدربرابرپاریسنژرمنکاملاآمادهباشدبااینحالمندربارهبازیکردنیانکردنویدراینمسابقههنوزاطمینانندارم

اگرمهاجمکامرونیچلسیدربازیبرابررقیبفرانسویدرلیگقهرماناناروپاغایبباشدیادراینبازیروینیمکتبنشیند، فرناندوتورساسپانیایی، دمباباسنگالییااندرهشورلهآلمانیبایدهمانندبازیرفتتلاشکنندغیبتویراجبرانکنند.

اندرهشورلهآلمانیکهدرکنفرانسمطبوعاتیژوزهمورینیودرکنارویحضورداشت، دربازیرفتدرپارکدپرنسکهبانتیجهسهبریکبهسودتیممیزبانبهپایانرسید، موفقعملنکرد.

شورلهآلمانیگفت: «هرنقطهایاززمینکهازمندرخواستشود، بازیخواهمکردحتیاگرجناحچپباشد.مندربازیبرابرپاریسنژرمنازتمامتوانخوداستفادهخواهمکرد، اینوظیفهمناستکهبهمسئولیتیکهبرعهدهمنگذاشتهمیشود، بهخوبیعملکنم

شورلهافزود: «ماازسختیوگستردگیماموریتیکهدرپیشداریمکاملاآگاههستیم، امابهخوداطمینانداریمچراکهدرگذشتهنیزبازیهایخوبیدرخانهانجامدادهایم.هریکازبازیکنانتیموظیفهدارندبرایعملبهمسئولیتهایخودباجدیتتلاشکنند

بهگزارشخبرگزاریفرانسهازلندن، شورلهافزود: «شایدقبلازبازیهمهماکمیاضطرابداشتهباشیمامازمانیکهبازیشروعشودهمهایننگرانیهابرطرفخواهدشد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی انگلیس اعلام کرد: «من فکر نمی کنم که اتوئو برای بازی سه شنبه شب در برابر پاری سن ژرمن کاملا آماده باشد با این حال من درباره بازی کردن یا نکردن وی در این مسابقه هنوز اطمینان ندارم.»

اگر مهاجم کامرونی چلسی در بازی برابر رقیب فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا غایب باشد یا در این بازی روی نیمکت بنشیند، فرناندو تورس اسپانیایی، دمبا با سنگالی یا اندره شورله آلمانی باید همانند بازی رفت تلاش کنند غیبت وی را جبران کنند.

اندره شورله آلمانی که در کنفرانس مطبوعاتی ژوزه مورینیو در کنار وی حضور داشت، در بازی رفت در پارک د پرنس که با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید، موفق عمل نکرد.

شورله آلمانی گفت: «هر نقطه ای از زمین که از من درخواست شود، بازی خواهم کرد حتی اگر جناح چپ باشد. من در بازی برابر پاری سن ژرمن از تمام توان خود استفاده خواهم کرد، این وظیفه من است که به مسئولیتی که بر عهده من گذاشته می شود، به خوبی عمل کنم.»

شورله افزود: «ما از سختی و گستردگی ماموریتی که در پیش داریم کاملا آگاه هستیم، اما به خود اطمینان داریم چرا که در گذشته نیز بازی های خوبی در خانه انجام داده ایم. هر یک از بازیکنان تیم وظیفه دارند برای عمل به مسئولیت های خود با جدیت تلاش کنند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، شورله افزود: «شاید قبل از بازی همه ما کمی اضطراب داشته باشیم اما زمانی که بازی شروع شود همه این نگرانی ها برطرف خواهد شد.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار