|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۷۴

مدیربرنامه های سرمربی ملوان در گفت وگو با فارس:

مدیربرنامه های سرمربی ملوان با تکذیب خبر مذاکره با باشگاه استقلال گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اسکوچیچ فصل آینده در ملوان نخواهد بود.

فیضی مدیربرنامه دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شایعه مذاکره استقلال با این مربی برای فصل آینده گفت: برخی رسانه ها حتی نوشته اند که اسکوچیچ بر سر دو راهی استقلال و سپاهان که این به هیچ عنوان صحت ندارد و من این مسئله را تکذیب می کنم ما هیچ مذاکره ای با باشگاه استقلال نداشته ایم و پیشنهاد رسمی هم از سپاهان نداشته ایم شاید برخی می خواهند این دو باشگاه که در کورس قهرمانی هستند را به نوعی به دردسر بیاندازند و تحت تأثیر قرار بدهند.

وی ادامه داد: تنها چیزی که در مورد اسکوچیچ می توانم بگویم این است که او فصل آینده قطعاً در ملوان نخواهد ماند و حضورش در انزلی منتفی است و یک پیشنهاد رسمی هم از یک تیم مطرح قطری دارد که به خواسته قطری ها نام آن را فاش نمی کنیم.

وی در مورد اینکه اسکوچیچ در لیگ ایران می ماند یا به قطر می رود گفت: پیشنهادهای جسته و گریخته ای از چند باشگاه ایرانی داشته ایم اما هیچکدام رسمی نبوده و بیشتر از سوی رسانه ها و از طریق خبرنگاران از این مسائل آگاه شده ایم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار