|
|
کدخبر: ۱۵۴۷۳۱

نمی دانم به خاطر کدام دشمنی این شایعات را می سازند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حاضرم با تیم محبوبم قرارداد ۱۰ ساله ببندم و این تیم را قلبا دوست دارم.

مهرداد کفشگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شایعاتی که برای جدایی او مطرح شده است، عنوان کرد: هیچ وقت به خودم اجازه شرط گذاشتن برای پرسپولیس را نمی دهم. قراردادم با پرسپولیس سه ساله است. نمی دانم برخی چه دشمنی با من دارند که این شایعات را مطرح می کنند. در حد و اندازه شرط گذاشتن برای تیم محبوبم نیستم حاضرم قرارداد ۱۰ ساله ببندم این تیم را قلبا دوست دارم. به هیچ وجه اهل کلاس گذاشتن برای تیم محبوبم نیستم.

وی افزود: تمام فوتبالم را مدیون تیم محبوب پرسپولیس هستم. این مسئله را به خوبی می دانم. با بازی مقابل راه آهن آبرویمان رفت اما این موضوع را جبران می کنیم با امید زندگی می کنیم.

هافبک پرسپولیس در ادامه یادآور شد: دکتر جراحم بعد از مصدومیتم به من اجازه تمرین نداد اما برای پرسپولیس و بازی کردن در این تیم یک ماه زودتر تمریناتم را شروع کردم چرا که دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنم. افتخار می کنم پیراهن این تیم را به تن دارم و جانم را برای این تیم می دهم از ته قلب می گویم به دنبال این نیستم که برای تیم کلاس بگذارم مطمئن باشید با تمام وجودم بازی می کنم تا بتوانیم یک سال خوب را پشت سر بگذاریم هواداران بدانند کسانی که گفتند خسته شدم و از تیم می روم دروغ گفتند. کسانی که این دروغ را گفتند خودشان بیایند به این موضوع جواب بدهند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار