|
|
کدخبر: ۱۵۴۷۷۶

من یونایتد در بازی رفت تنها یک موقعیت گل داشت

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک بایرن مونیخ تاکید کرد بازیکنان این تیم با هدف رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر یونایتد خواهند رفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فیلیپ لام، کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل منچستریونایتد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: بایرن مونیخ به دنبال انجام چنین بازی هایی است. ما با هدف رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچستریونایتد خواهیم رفت.

وی افزود: ما همان کاری را در این بازی انجام خواهیم داد که همیشه انجام می دهیم. به غیر از در اختیار داشتن مالکیت توپ نباید به بازیکنان منچستریونایتد اجازه خودنمایی بدهیم.

مدافع باواریایی ها تصریح کرد: ما گلی را که در بازی رفت از منچستر خوردیم، آنالیز کردیم ولی در حالت عادی بایرن در محوطه جریمه خودش خیلی خوب کار می کند. شاگردان دیوید مویس در بازی رفت تنها یک موقعیت گل برابر ما داشتند.

لام همچنین در خصوص هافبک ژاپنی و پیشین تیم فوتبال بورسیا دورتموند گفت: شینجی کاگاوا همانند دیگر بازیکنان منچستریونایتد بازیکنی خطرناک است.

بازی رفت ۲ تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه گذشته در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار