|
|
کدخبر: ۱۵۴۷۷۹

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: بطور حتم فاش کردن قرارداد بازیکنان به هیچ وجه کار درستی نیست و امیدوارم این مسئله تکرار نشود.

منصور ابراهیم زاده در خصوص افشای قرارداد باشگاه پرسپولیس بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: من در مصاحبه هایی که داشته ام بطور کلی صحبت کرده ام. آیا در مشاغل متعدد کشورمان، افرادی که مشغول به کار هستند قراردادهایشان فاش می شود؟! به نظر من این کار درستی نیست و من با آن مخالفم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن افزود: افراد در جامعه ما در بخش های خصوصی و در مشاغل آزاد یا دولتی مشغول به کار هستند و قراردادهای آنها بسیار بالاست آیا کسی می تواند قراردادهای آنها را فاش کند؟ مسلما جواب منفی است زیرا از هر لحاظ کار درستی نیست و من اعتقادی به این کار ندارم و به نظر من کار پسندیده ای صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: از نظر دینی هم افشا و مطرح کردن قرارداد در اذهان عمومی کار درستی نیست و به شدت نهی شده است.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در صدد درخواست نمایندگان مجلس مبنی بر برگرداندن امتیاز کسر شده تیم ها از فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تمامی تصمیمات مبنی بر جزئیات فوتبال به عهده فدراسیون است زیرا ما همیشه اعلام کرده ایم فدراسیون فوتبال استقلال دارد و در ارتباط با مجلس باید اعلام کنم در مجلس موارد فراوانی از لایحه ها صادر می شود و پس از آن طی جلساتی تصویب می کنند و اگر هم تشخیص دهند تعویض می نمایند البته صلاح کار را نمایندگان بهتر می دانند اما در این صورت استقلال فدراسیون چه می شود؟

ابراهیم زاده تصریح کرد: مسلماً برگرداندن امتیازات کار درستی نیست زیرا احتمال می رود بی نظمی در لیگ به وجود بیاید یا تیمی به ناحق قهرمان یا به ناحق در لیگ بماند به طور قطع بسیاری از تیم ها متضرر می شوند.

وی وظیفه نمایندگان مجلس را تشریح کرد و گفت: البته نماینده ها می توانند به طور کلان در مورد ورزش و پیشرفت آن صحبت کنند ولی در مورد جزئیات آن حق فدراسیون فوتبال است که رای صادر و اظهار نظر کند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که فدراسیون استقلال لازم را برای تصمیم گیری در مورد مسائل فوتبال است را داشته باشد تا هیچ گونه بی نظمی در بروز فوتبال کشور به وجود نیاید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار