|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۰۷

سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد تاکید کرد حریف بار دیگر رو به بازی تدافعی خواهد آورد.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار تیم های بایرن مونیخ و منچستریونایتد از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب(چهارشنبه) در ورزشگاه آلیانس آره نا شهر مونیخ برگزار می شود.

دیدار رفت در شهر منچستر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به همین دلیل دیدار برگشت از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

جوزپه گواردیولا بر این باور است که در دیدار برگشت یونایتدها با شیوه ای دفاعی وارد زمین شده و درست همانند دیدار رفت به سعی در جلوگیری از گلزنی آنها خواهند داشت.

گواردیولا در این خصوص گفت: فکر می کنم آنها بسیار دفاعی بازی می کنند. با استفاده از شیوه دفاعی، بدون شک روی ضد حمله ها برنامه ریزی کرده اند. این کاری است که آنها خیلی خوب بلد هستند. همواره رویارویی با تیم های انگلیسی سخت بوده است. یونایتد تیم بسیار بزرگی است. پیش از دیدار رفت همه در مورد صعود بایرن مونیخ حرف می زدند اما اکنون همه می دانند که یونایتدها توانایی پیروزی در مونیخ را نیز دارند. ما در خانه به میدان می رویم. این یک فاکتور بسیار مهم برای ما است. اگر پیروز شویم، به مرحله بعد می رسیم. در غیر این صورت حذف می شویم. نتیجه این دیدار را جزییات ریز مشخص می کند. پس از تجربه بازی در اولدترافورد، شاگردانم می دانند که یونایتدها چگونه بازی می کنند. اطلاعات کافی در مورد نقاط ضعف و قدرت آنها داریم.

گواردیولا در ادامه به احتمال کشیده شدن بازی به ضربه های پنالتی صحبت کرده و تاکید کرد قدرت ذهنی تاثیر بسیار زیادی در تعیین پیروز این میدان خواهد داشت.

سرمربی پیشین بارسلونا در ادامه عنوان کرد: در ضربه های پنالتی هیچ چیزی به عنوان تکنیک وجود ندارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که ذهن و آرامش شما در چه حدی قرار گرفته است. ما آسیب دیده هایی را در ترکیب تیم داریم. فقط ۱۴ بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی تیم در دسترس دارم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار