|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۰۸

والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا - فیلیپین

خبرگزاری تسنیم: تیم های الزهرای لبنان، الریان قطر و کندنسات قزاقستان، کار خود در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا را با پیروزی شروع کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در نخستین روز از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا، تیم های الزهرای لبنان، الریان قطر و کندنسات قزاقستان، حریفان خود را شکست دادند.

در گروه B مسابقات، جایی که متین ورامین به نمایندگی از ایران حضور دارد، ۲ تیم الزهرای لبنان و داک لانگ جیا لای ویتنام به مصاف هم رفتند که در پایان، نماینده لبنان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. الزهرا در ست های دوم، چهارم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۰،۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست داد و نماینده ویتنام ست های اول و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ به سود خود خاتمه داد.

در گروه C تیم الریان قطر با نتیجه ۳ بر یک میگراسیا از ترکمستان را مغلوب کرد. نماینده قطر ست های اول، دوم و چهارم را ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۶ به سود خود ثبت و ست سوم را ۱۹ بر ۲۵ واگذار کرد. همچنین تیم کندنسات قزاقستان در ۳ ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۶،۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ از سد گرین دراگون کشور هنگ کنگ گذشت.

بازی نمایندگان گینه نو و چین تایپه از گروه D و از روز اول مسابقات هنوز باقی مانده است و نماینده کشورمان نیز صبح فردا(چهارشنبه) در اولین دیدار خود به مصاف نماینده ژاپن می رود.

برنامه روز دوم مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۰ فروردین
ساعت ۹: متین ورامین ایران – اویتا میوشی ژاپن
ساعت ۱۱: سُحر عمان – گرین دراگون هنگ کنگ
ساعت ۱۳: میگراسیا ترکمنستان – کندنسات قزاقستان، بایک موتورز چین – نماینده چین تایپه
ساعت ۱۵: النصر امارات – ان سی دی گینه نو

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار