|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۲۳

در گفت وگو با فارس

سریع ترین دونده بانوان ایران گفت: حریفان در آسیا در بهترین شرایط تمرین می کنند و امیدوارم وضعیت من هم در آینده مناسب شود.

مریم طوسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تمرین و اردویش اظهار داشت: مدتی در گرگان تمرین می کردم و ادامه تمریناتم در تهران است. وضعیت نسبتا خوبی دارم و نخستین مسابقه فصل هم رقابت های قهرمانی کشور است که اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز مسابقات برون مرزی از سوی فدراسیون اعلام نشده است. امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد و تکلیف مشخص شود.

وی در خصوص اینکه همچنان قرار است با مربی داخلی تمرین کند، گفت: با توجه به اینکه حضور مربی خارجی در ایران منتفی شد ترجیح دادم با مربی داخلی خودم کار کنم، چون اگر قرار است با یک مربی دیگر کار کنید حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارید تا با تاکتیک های او آشنا شوید.

رکورددار دوی سرعت بانوان ایران در خصوص اینکه برای حضور موفق در بازی های آسیایی چند مسابقه بین المللی لازم است، گفت: حداقل باید در ۱۰ مسابقه شرکت کنم. در صورتی که در مسابقات بیشتر شرکت کنم، استرس در بازی های آسایی کمتر خواهد شد.

طوسی تاکید کرد: بازی های آسیایی، المپیک در سطح آسیا است، چون همه کشورها با تمام قدرت حاضر می شوند و می خواهند مدال کسب کنند.

این دونده سرعتی ایران در خصوص امکاناتش عنوان کرد: همه رقیبانم در بهترین شرایط و امکانات در حال تمرین هستند و وضعیت ما هم مشخص است. تنها خواسته من از مسئولان ورزش این است که دغدغه های مالی ما را برطرف کنند. اکثر هزینه های تمرین و اردویی را خودم پرداخت می کنم و در این بین فدراسیون هم کمک می کند. هنوز پاداش سال گذشته ام را هم دریافت نکرده ام.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار