|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۶۲

آقای کفاشیان! خدا و وجدان تا قیامت با انسان می مانند

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان با تاکید بر اینکه دبیر فدراسیون برای برگزاری اردوها ابلاغیه صادر کرده بود گفت: چطور می توانند بگویند من سرمربی تیم ملی نبودم.

مریم ایراندوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره عملکرد دختران زیر ۱۹ در مسابقات بین المللی روسیه گفت: از نظر ساختارها و امکاناتی که فدراسیون باید فراهم می کرد سنگ تمام گذاشت. از فوتبال بانوان خبر داریم؛ جوانان هم اردوهای خوبی داشته و هم بازی تدارکاتی برگزار کرده که آن را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: این رقابت ها برای ما امتیاز مثبتی است و باید مطمئن باشیم بهترین استفاده را برده ایم. اگرچه فوتبال دوستان نتیجه می خواهند و دوست دارند تیم ملی ایران در بالاترین رده باشد، اما ما هم بازیکنانی در سطح کشور داریم که اگر امکانات برایشان گذاشته شود بهترین نتایج را می گیرند.

سرمربی سابق تیم ملی زیر ۱۹ سال درباره اینکهجهان نجاتی،مربی تیم ملی گفته هیچ بازیکنی از دوره گذشته اضافه نشده و مربیان در گذشته انتخاب خوبی در این رده نداشته اند، گفت: این تیم با من بهترین نتیجه را در ویتنام کسب کرده، همان بازیکنان به رده سنی بزرگسالان رفتند. به این صورتی که این مربی می گوید نبوده و ما بازیکنان دیگری داشتیم که آنها را نبردند و به هر دلیلی خط زدند.

* در این ۶ سال چه زمانی از ابتدای کار قرارداد بستند؟

سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان همچنین درباره اظهارنظر کفاشیان که تاکید داشت ایراندوست هیچ قراردادی با فدراسیون ندارد و سرمربی تیم ملی نبوده، تصریح کرد: در این ۶ سال که در فدراسیون کار کردیم چه زمانی قراردادمان از اول ثبت شد؟ در جوانان ۷ ماه کار کردم، اما یک هفته قبل از اعزام به مسابقات، قرارداد امضاء کردیم و هر چیزی جلویمان گذاشتند نگفتیم کم یا زیاد است و بدون چشم داشت برای سربلندی ایران کار کردیم. اگر کفاشیان در برنامه نود مرا تکذیب کرد من سکوت کردم این در حالی است که من و تعداد دیگری از مربیان جلسه ای با وی داشتیم.

* کفاشیان را به خدا واگذار می کنم

ایراندوست با بیان اینکه برای برگزاری اردوهای تیم ملی از نبی ابلاغیه داشته، اظهار داشت: نبی دبیر فدراسیون به ما ابلاغیه داده پس چطور می گویند من سرمربی نبوده ام. هرچه بود تمام شد و فوتبال را بوسیدم و کنار گذاشتم، اما می خواهم حرفی را به کفاشیان بگویم «آقای کفاشیان! وجدان و خدا دو چیزی هستند که تا آخرت با انسان باقی می مانند.» کفاشیان را به خدا می سپارم.

ایراندوست درباره جریمه ملوان مبنی بر حاضر نشدن مقابل شهرداری بم در مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: برای همه تیم ها ۳۰۰-۲۰۰ هزار تومان جریمه در نظر می گیرند، اما ملوان را ۳ میلیون تومان جریمه کرده اند.

* دیگر فعالیت فوتبالی در ایران نخواهم داشت

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی کشورهای دیگر دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: پیشنهاد دارم، اما هیچ کدام ملی نیست. در حال بررسی هستم، اما موضوع این است که دیگر هیچ وقت در ایران فعالیت فوتبالی نخواهم داشت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار