|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۹۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بورسیا دورتموند آلمان با وجود ناکامی تیمش در حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت به شاگردان خود به خاطر نمایشی که برابر رئال مادرید داشتند، افتخار می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برخلاف فصل گذشته این بار نتوانست رئال مادرید را از سر راه خود بردارد. زردپوشان وستفالن با وجود کسب پیروزی ۲ بر صفر خانگی برابر کهکشانی ها به خاطر شکست ۳ بر صفر بازی رفت در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ به حریف اسپانیایی خود باختند و در مرحله یک چهارم نهایی با لیگ قهرمانان اروپا وداع کردند.

با این حال یورگن کلوپ، سرمربی دورتموندی ها تاکید داشت که از عملکرد شاگردان خود برابر نایب قهرمان فصل گذشته لالیگا راضی است و به آنها افتخار می کند.

وی اظهار داشت: بعد از بازی زمانی که به سراغ نون سوبوتیچ، بازیکن مصدوم تیم مان رفتم تا از او تشکر کنم، گفت که چقدر به اینکه عضوی از این تیم است افتخار می کند و این همان حسی است من هم دارم. به نظر من شما(خبرنگاران) باید فیلمی از این بازی بسازید و آن را در اختیار تمام تیم هایی که بازی رفت شان را ۳ بر صفر باخته اند قرار دهید.

کلوپ افزود: بازیکنان ما می خواستند صعود کند اما نتوانستند این انگیزه را در مادرید نشان دهند. این بار اما ما صددرصد توانستیم این انگیزه را نشان دهیم. ما مسلماً تیم برتر میدان بودیم و بدون شک باید گل های بیشتری را به ثمر می رساندیم اما با توجه به شرایط بازی و از آنجایی که عملکردمان فوق العاده مهم بود، من واقعاً نمی خواهم هیچ کسی را در حذف مان از لیگ قهرمانان مقصر بدانم.

سرمربی زردپوشان وستفالن عنوان کرد: جو بازی فوق العاده بود اما ما در همان ابتدای کار توانستیم امید را در دل هواداران زنده کنیم و نشان دهیم که هنوز ممکن است اتفاقاتی در این بازی رخ دهد. فقط می توانم بگویم که این بازی برای ما شب خارق العاده ای را ساخت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار