|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۴۷

سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است رویارویی تیمش مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جنگ بین دو سبک مختلف بازی خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: چه دیگو کاستا بازی کند یا نه، تیم به بازیکنی نیاز دارد که حداقل ۹۰ درصد آماده باشد. اگر کاستا بازی نکند، از آدریان استفاده می کنیم که کمک فراوانی به تیم خواهد کرد و این فرصت بزرگی برای او خواهد بود. به او اعتماد دارم و مطمئنم که گل می زند. تیم تمام تلاش خودش را در مسابقات به کار بسته و با تلاش بازیکنان است که اکنون در این مرحله قرار داریم.

وی ادامه داد: این مسابقه بازی مهم و زیبایی است اما به دلیل شیوه متفاوت بازی دو تیم، مسابقه فوق العاده ای خواهد شد. یک تیم با شور، استعداد و تاریخچه حضور در این مسابقات در دهه گذشته و تیم ما با فروتنی، قدرت، تلاش و کار از صمیم قلب مراقب فضاها و ضدحملات خواهیم بود. باید ببینیم کدام تیم برنده جنگ سبک بازی ها خواهد شد و کدام تیم قدرتمندتر است. حقیقت این است که وجود چنین مسابقه ای در یک چهارم لیگ قهرمانان هیجان انگیز است و امیدواریم بازیکنان بتوانند این را درک کنند و تمام تلاش شان را به کار ببندند زیرا این یکی از بهترین مسابقات لیگ خواهد شد.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: دیگو کاستا برای ما مثل رونالدو برای رئال و مسی برای بارسلونا است. فکر نمی کنم فشاری وجود داشته باشد و هرچه هست مسئولیت است. مسئولیت بازی کردن در یک مسابقه مهم برای ما و مسئولیت تاریخ سازی برای بارسلونا. ما مسئولیت زیبایی داریم که فراز و نشیب زیادی داشته اما امشب برای دو تیم به شیوه خودشان تلاش خواهند کرد و من فکر نمی کنم مسئولیت تیمی کمتر از دیگری باشد. آنها باید نشان دهند که چه تیمی هستند و ما هم باید همین کار را انجام بدهیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار