|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۹۶

کرانچار تقصیری ندارد

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ وقت مسابقات لیگ برتر چنین حساسیتی نداشته و ۵ تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند.

علی حمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط سپاهان گفت: وضعیت بسیار حساسی داریم. هم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و هم شانس قهرمانی در لیگ برتر را داریم. بعد از پیروزی مقابل ملوان وضعیت خوبی داریم. برای ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد. وضعیت جدول بسیار حساس است و ۵ تیم از شانس قهرمانی برخوردار است. در روز آخر برای خودمان و موفقیت باشگاه سپاهان به میدان می رویم.

وی در ادامه تأکید کرد: هیچ سالی وضعیت لیگ به این شکل نبوده است. در لیگ امسال بسیاری از مسائل که احتمال آن روی کاغذ وجود داشت عملی شد. در چند هفته لیگ برتر دیدیم که تیم های چهارم و پنجم جدول با یک پیروزی به صدر جدول رسیدند. نتایج شگفت انگیزی در رقابت های امسال رقم خورده است. امیدوارم در دیدار مقابل نفت تهران پیروز شویم و ۳ امتیاز بازی را به خودمان اختصاص دهیم.

حمودی در مورد اعتراضاتی که در یکی دو مسابقه علیه زلاتکو کرانچار صورت گرفت، اظهار داشت: این رفتارها پیش می آید. تماشاگران از برخی اتفاقات ناراحت می شوند و علیه تیم شعار می دهند. کرانچار در این میان مقصر نیست. وقتی یک تیم موفق می شود تمامی عوامل دخیل هستند و در هنگام شکست نیز همین وضعیت وجود دارد. اگر تیمی بعد از چند هفته نتیجه گرفتن در یک بازی با شکست روبرو شود هواداران واکنش نشان می دهند به طور مثال در دیدار استقلال چنین مشکلی دیده شد اما می بینید اکنون این تیم وضعیت خوبی دارد. خدا را شکر ما نیز به یک پیروزی به جدول بازگشتیم و توانستیم روند خوبی داشته باشیم.

مدافع سپاهان در مورد دیدار مقابل نفت تهران گفت: نفت تهران یکی از تیم های خوب لیگ امسال است که کادر فنی قدرتمندی دارد. آنها در لیگ امسال شگفتی ساز شدند و تا آخرین لحظه رقابت تنگاتنگی با مدعیان لیگ داشتند. در بازی آخر هر دو تیم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند. ما می خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و از این دیدار فقط برد می خواهیم.

حمودی در مورد دو دیدار پایانی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه احتمال دارد بازیکنان ملی پوش این تیم به اردوی تیم ملی بروند، گفت: فکر نمی کنم این تصمیم کار درستی باشد. اگر حداقل بازیکنان پس از بازی پنجم لیگ قهرمانان آسیا به اردو بروند شرایط بسیار بهتر است و تقریبا تکلیف اکثر تیم های صعودکننده و سقوط کننده در لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد البته در گروه سپاهان که صدرنشین ۶ امتیاز دارد و تیم آخر ۳ امتیازی است همه چیز در دو بازی آخر مشخص خواهد شد و رقابت تا هفته پایانی ادامه دارد. همکاری باید دو جانبه باشد. اگر بازیکنان بعد از بازی پنجم بروند شرایط بسیار بهتر است و بهانه ای برای کسی به وجود نمی آید. به هر حال حضور در لیگ قهرمانان آسیا اهمیت دارد و نباید این بازی ها را دست کم گرفت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار