|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۰۳

قهرمان جام حذفی نمی شدیم لیگ را رها نمی کردیم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از قهرمانی ما در جام حذفی شرایط طوری پیش رفت که انگار خود مسئولان باشگاه هم اشباع شده بودند و کار را رها کردند و این طور به نظر می رسید که فقط قهرمانی می خواستند.

فرشید طالبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص رفع مصدومیتش گفت: باید یک هفته بیشتر استراحت می کردم تا دردم برطرف شود اما زودتر تمریناتم را آغاز کردم تا هم برای تیمم مفید باشم و هم در شرایط بازی قرار بگیرم. با این همه بعید می دانم به دیدار با استقلال برسم اما چون حضور در تیم ملی برایم مهم است دوست داشتم در این بازی های آخر در کنار تراکتورسازی باشم.

وی ادامه داد: انسان باید برای رسیدن به هدفش تلاش کند و من برای رسیدن به تیم ملی فقط باید تلاش کنم و اگر دعوت نشدم پیش وجدانم راحت هستم که همکاری کردم. اما مصدومیت باعثشد تا من و تراکتورسازی ضرر کنیم و نتوانم به تیمم کمک کنم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره دیدار این هفته این تیم مقابل استقلال افزود: معمولا بازی های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان با هم قشنگ می شود و بازی های رو در روی این تیم ها حساسیت های زیادی به وجود می آورد و حالا هم که تعیین قهرمان به بازی ما با استقلال بستگی دارد حساسیت این بازی چند برابر شده است. من امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود و اعتقاد دارم امسال یکی از بهترین لیگ های کشور بود که ۵ تیم شانس قهرمانی دارند و این بیانگر پویایی لیگ فوتبال ماست.

طالبی ادامه داد: البته در این میان جای تراکتورسازی خالی است چرا که بی انگیزگی بعد از قهرمانی جام حذفی باعثاین اتفاق شد و مطمئن باشید اگر بی انگیزه نبودیم نتایج دیگری رقم می خورد و شاید اگر قهرمان جام حذفی نمی شدیم اینقدر راحت لیگ برتر را از دست نمی دادیم اما بعد از قهرمانی شرایط طوری پیش رفت که انگار خود مسئولان باشگاه هم اشباع شده بودند و کار را رها کردند و این طور به نظر می رسید که فقط قهرمانی می خواستند و دیگر مطالبات بازیکنان برایشان مهم نبود به طوری که الان در تیم ما بازیکنانی هستند که ۳۰ درصد از قراردادش را گرفته آن هم در حالی که این تیم بعد از ۴۴ سال قهرمان شده است.

وی درباره بازی با استقلال افزود: با این همه وقتی بازی آخر با استقلال باشد، انگیزه ها مضاعف می شود چرا که هر دو تیم هواداران خودشان را دارند و شرایط این بازی هم حساس و تعیین کننده است و به نظرم شایعاتی که ساخته شده توسط افراد آلوده بوده که می خواهند فضا را آلوده کنند. هیچ بازیکنی مقابل تماشاگر کم کاری نمی کند.

طالبی ادامه داد: در بازی رفت هم دیدید که ما زود گل خوردیم اما ۸۰ دقیقه روی دروازه استقلال فشار آوردیم من که دفاع آخر بودم وسط زمین ایستاده بودم. امیدوارم در بازی برگشت هم اینگونه بازی کنیم تا نتیجه خوبی رقم بزنیم. من دوست دارم تراکتورسازی برنده شود چون برند ماست و برد او برای همه ما می تواند مفید باشد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار