|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۰۷

رویانیان:

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: مبالغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس با واقعیت مغایرت داشته و به اشتباه منتشر شده است.

محمدرضا رویانیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد اعلام مبالغ قراردادها بیان کرد: جدولی که مبالغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس رسانه ای شد غیرواقعی بوده و بر اساس بررسی که انجام دادیم می توان گفت آمار سازمان لیگ با واقعیت مغایر بوده و در این مبالغ اشکالاتی وجود داشته که اصلاح نشده است.



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مدیرعامل حال حاضر پرسپولیس اگر بخواهد از حقوق باشگاه دفاع کند باید برعلیه کسانی که این آمار را رسانه ای کرده اند، شکایت کند.

وی در مورد خلعتبری و عجمان اظهار داشت: خلعتبری هم مثل دیگر بازیکنانی که مسئولان پول کلانی برای خارج نشدن آن ها داده اند ولی از تیم خود به خارج از کشور رفتند باشگاه ۵۵۰ هزار دلار به عجمان پرداخت کرد و قرار شد بقیه آن را سازمان لیگ پرداخت کند و به تعهد خود عمل نکردند. علت آوردن خلعتبری مخالفت با خلیج ع رب ی از طرف خود محمدرضا خلعتبری و هم باشگاه بود، در حال حاضر علی پروین می تواند به عنوان طلبکار این پول را از سازمان درخواست کند.



رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: ماشین هایی که در موردشان صحبت می شود ۲۰ عدد بوده که چهار تای آن سندهایش مشکل دارد و حل خواهد شد و در مورد چک ها باید بگویم بازیکنان نیمی از طلب خود را گرفته اند و نیم دیگر همین چک ها است و در مورد این چک ها در آینده جواب بازیکنان را خواهم داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار