|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۱۵

کسر امتیاز از تیم ها کار غلطی بود

خبرگزاری تسنیم: مدیر فنی و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد نباید ۲ باشگاه مردمی و پرطرفدار پایتخت را رودرروی مردم قرار دهند.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان و بازگشت این تیم به کورس قهرمانی اظهار داشت: پیش از بازی استقلال مقابل تیم های الجزیره امارات و فولاد خوزستان، یکسری مشکلاتی برای تیم ما به وجود آمد که بازیکنان نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند اما با تجربه بالا شرایط را درک کرده و هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر تلاش زیادی انجام دادند.

وی افزود: بازیکنان استقلال در این ۲ بازی با انگیزه و تمرکز بالا ظاهر شدند، ضمن اینکه بازی تیم های حریف کاملا آنالیز شده بود و بازیکنان در زمین می دانستند که باید چه کاری انجام دهند. بازیکنان استقلال کاملاً حرفه ای و تاکتیکی مقابل فولاد بازی کردند و به حق شایسته پیروزی در این بازی بودند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد آرش برهانی در دیدار مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: آرش بازیکنی بزرگ و یکی از مهاجمان خوب فوتبال ماست اما در برخی مواقع از لحاظ روحی و روانی اُفت می کند. آرش در بازی با فولاد دوندگی زیادی داشت و گل زیبایی هم به ثمر رساند.

پورحیدری که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز هست، در خصوص انتشار لیست قرارداد و پرداختی های کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان به تسنیم گفت: این کار درست نبود و نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. انتشار قرارداد بازیکنان اشکالی ندارد ولی باید برای همه تیم ها باشد نه یک تیم. تیم های دیگری نیز هستند که هزینه های زیادی انجام می دهند ولی چون استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند، قصد دارند شرایط مالی این باشگاه ها را به اطلاع افرادی که خواستار خرید امتیاز این باشگاه ها هستند، برسانند.

وی ادامه داد: به نظرم این گونه حسابرسی ها چیزی جز تخریب نیست. خبر دارم تیمی با بازیکنی جوان قرارداد ۳ ساله به ارزش ۴ میلیارد تومان بسته است. این موضوع از واقعیت های فوتبال ماست که در دنیای حرفه ای چیز عجیبی نیست.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه شاید این وزارتخانه می خواهد لیست پرداختی های بازیکنان استقلال را نیز منتشر کند، خاطرنشان کرد: عجیب نیست که این اتفاق هم رخ دهد، چون قرارداد بازیکنان پرسپولیس منتشر شده است اما به عقیده من نباید تنها فهرست پرداختی ‎های این ۲ تیم انتشار یابد. واقعیت ها را باید به مردم بگوییم ولی نباید این ۲ تیم را رودروی مردم قرار دهیم.

پورحیدری درباره نامه تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر بازگرداندن امتیاز کسر شده به تیم ها گفت: کسر امتیاز از تیم ها کار درستی نبود. اگر این تصمیم گرفته شده بود، باید ادامه پیدا نمی کرد، نه اینکه تنها برای چند تیم اجرا می شد. کمیته انضباطی باید این کار را ادامه می داد اما امتیاز کسر کردن از چند تیم کار غلطی بود و باید این امتیازات بازگردانده شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار