|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۲۲

خبرگزاری تسنیم: رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون دوومیدانی و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی صبح امروز(چهارشنبه) طی سفری چند ساعته به کیش از اردوی احسان حدادی بازدید کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کیومرثهاشمی، شاهرخ شهنازی، افشین داوری و اصغر رحیمی طی سفری چند ساعته به کیش از اردوی احسان حدادی نایب قهرمان المپیک در زمین شماره ۲ استادیوم المپیک بازدید کردند.

هاشمی در این بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: هدف ما از سفر به کیش بازدید از اردوی احسان حدادی ملی پوش مدال آور کشورمان بود که خود را برای حضور در رقابت های مختلف بین المللی از جمله بازی های آسیایی آماده می کند. وظیفه خود می دانیم در حد توان از همه قهرمانان ورزشی کشورمان حمایت کنیم و امیدواریم قهرمانان عزیزی همچون حدادی با حداکثر تمرکز و توانمندی فقط به تمرین و آماده سازی خود فکر کنند و کمیته هم هر چه در توان دارد در حمایت از این عزیزان انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: باید قدرشناس ورزشکاران عزیزی بود که با تمرینات سخت و پرتلاش خود هدفی جز به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان ندارند.

احسان حدادی ضمن تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک در این اردو اشاره ای به برنامه های تمرینی اش کرد و گفت: بدون شک حضور رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در اردوهای تمرینی مایه دلگرمی ما می شود و امیدوارم که بتوانم در رقابت های پیش رو باز هم برای ورزش کشور موفقیت کسب کنم.

وی یادآور شد: تمرینات سخت و فشرده ای را پیگیری می کنم و تمام تلاشم افزایش آمادگی برای حضور در مسابقات پیش رو است.

در این بازدید رضا زرین جوی مدیر ورزش کیش، یاوری سرپرست اداره ورزش کیش و محمود پازوکی رئیس هئیت فوتبال کیش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار