|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۴۶

برای فصل بعد با استقلال به توافق رسیدم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به خاطر عرق ملی دوست دارم جام به اهواز بیاید.

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان و اینکه ذوب آهن و فجر سپاسی با اختلاف ۳ امتیازی این تیم را تعقیب می کنند، تأکید کرد: همانطور که از قبل گفتم این اختلاف امتیاز و تفاضل گل برای بقای ما کافی است و بدون شک در لیگ برتر می مانیم. خیالمان راحت است و از این بابت نگرانی نداریم. در چند هفته گذشته همواره در رتبه دوازدهم و سیزدهم بودیم و این بار نیز در همان رتبه باقی می مانیم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس و شرایط این تیم برای کسب قهرمانی خاطر نشان کرد: وضعیت پرسپولیس از ما حساس تر است. این تیم به دنبال کسب سهمیه آسیا و مقام قهرمانی است. تمام تلاشمان را می کنیم با ارائه یک بازی جوانمردانه در این دیدار پیروز شویم.

ویسی در مورد مسابقه هفته سی ام تیمش عنوان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و یکی از بزرگترین تیم های فوتبال ایران است. در این بازی هواداران به ورزشگاه می آیند و بازی خوبی را مشاهده خواهیم کرد. پرسپولیس برای کسب سهمیه تلاش می کند و ما نیز برای حیثیت خودمان می جنگیم. کاری به سایر مسائل نداریم و با تمام توان در میدان حاضر می شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه عملکرد تیمش می تواند باعثقهرمانی فولاد خوزستان شود، خاطر نشان کرد: ما خوزستانی ها عرق ویژه ای به شهرمان داریم و به همین خاطر دوست داریم فولاد خوزستان قهرمان شود. از آمدن جام به اهواز خوشحال می شویم و همچنین می خواهیم مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.

ویسی در پایان در مورد اینکه آیا وضعیت او برای فصل بعد مشخص شده است، عنوان کرد: کارمان برای فصل بعد تمام شده مگر این اتفاق خاصی بیفتد. یک روز بعد از اتمام مسابقات برنامه ریزی می کنیم و لیست بازیکنانی که نیاز داریم و بازیکنانی که قصد جدایی دارند مشخص می کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار