|
|
کدخبر: ۱۵۵۵۷۸

به روز رسانی می شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از اول فصل دست مان بسته بود اما بازیکنان نشان دادند که آمادگی خود را حفظ می کنند و در دو بازی اخیر نشان دادیم که استقلال گونه بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از تمرین امروز استقلال در خصوص پیروزی این تیم مقابل فولاد و دیدار حساس آبی پوشان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: از همه دوستانی که اخبار استقلال را انعکاس می دهند، تشکر می کنم. جا دارد از بازیکنانم هم تشکر کنم که واقعا با غیرت ظاهر شدند.

وی ادامه داد: در دو بازی اخیر مقابل الجزیره و فولاد تقریبا بازیکنان خود را اختیار داشتیم. خسرو حیدری و سایر بازیکنان تقریبا به مرز آمادگی رسیدند. مقابل الجزیره به پیروزی رسیدیم و فولاد را هم شکست دادیم هر چند هم که آنها هم می توانستند به پیروزی برسند البته ما هم می توانستیم با اختلاف بیشتر پیروز میدان شویم.

سرمربی استقلال یادآور شد: از اول فصل دست مان بسته بود اما بازیکنان نشان دادند که آمادگی خود را حفظ می کنند و در دو بازی اخیر نشان دادیم که استقلال گونه بازی کردیم و استقلال گونه نتیجه گرفتیم. البته برای بازی استقلال و فولاد باید به لیگ تبریک بگویم. زیرا دو تیم نمایش خوبی از خود نشان دادند. شرایط خوبی داریم هر چند که بازیکنان خسته هستند اما پس از این دو برد شرایط روحی خوبی دارند انگیزه بازیکنان بالاست وامیدوارم مقابل تراکتورسازی هم چون دو دیدار گذشته ظاهر شویم.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار