|
|
کدخبر: ۱۵۵۵۹۸

شاید در تمرین پرسپولیس ما را راه ندهند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شما مطمئن باشید که جام قهرمانی برای فولاد خوزستان است.

به گزارشخبرگزاری فارس، مرتضی فنونی زاده بازیکن سابق پرسپولیس که در تمرین امروز استقلال حاضر شده بود، گفت: برای ۵ تیمی که به هرحال در بالای جدول هستند آرزوی موفقیت می کنم. سپاهان شانس کمتری دارد اما ۴ تیم دیگر شانس بیشتری دادند. در کل به نظر من فولاد خوزستان استحقاق بیشتری دارد.

وی افزود: در برخی بازی ها استقلال و پرسپولیس و نفت تهران کمی لغزش داشتند اما فولاد خوزستان بازیکنان جوان و با تجربه ای دارد. کادرفنی این تیم بسیار قوی است و حسین فرکی حرف ندارد به همین دلیل استحقاق این تیم برای قهرمانی بیشتر است.

فنونی زاده در ادامه یادآور شد: در تمامی لیگ های برترفضای پاکی وجود داشته امسال هم این وضعیت بهتر از قبل بود امیدوارم هر تیمی که شانس بیشتری دارد و وضعیت او بهتر است قهرمان شود.

وی در مورد اینکه چرا در تمرین استقلال حاضر شده است، خاطرنشان کرد: مهندس سجادی از دوستان خوبم است و مدیر یک شرکت لبنی است. پسر او استقلالی است البته همان بهتر که او پرسپولیسی نیست چرا که اگر می خواستم او را به تمرین پرسپولیس ببرم شاید ما را راه نمی دادند اما امیر قلعه نویی خیلی خوش برخورد با ما برخورد کرد و به سرعت نزد ما آمد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت هروقت به تمرین این پرسپولیس می روند دچار مشکل می شوند اما به راحتی در تمرین استقلال حاضر می شوند، اظهارداشت: با این سوال معلوم شد که استقلالی نیستید! بازهم می گویم از امیر قلعه نویی تشکر می کنم. هر پنج تیم برای شانس دارند برای هر ۵ تیم ارزوی موفقیت دارم مخصوصا برای تیم پرسپولیس اما شما بدانید جام برای فوولاد خوزستان است.

وی در پایان گفت: پرسپولیس هفت هشت سال است که رنگ لیگ قهرمانان آسیا را ندیده است. واقعا از این شرایط ناراحتم بازیکن که در مورد پول صحبت می کند بداند که دریافت پول دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد شاید پرداخت پول کمی تاخیر داشته باشد اما بالاخره باشگاه به خاطر قرارداد باید پول را بدهد. امیدوارم بازیکنان بدون توجه به این مسائل کار خود را انجام دهند و پرسپولیس بتواند بعد از مدت ها سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار