|
|
کدخبر: ۱۵۵۵۹۹

گزارش تمرین استقلال

خبرگزاری تسنیم: یک پرسپولیسی در تمرین امروز(چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار هفته آخر مقابل تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۷ امروز در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

*تمرین امروز استقلال متفاوت ازسایر تمرینات گذشته انجام شد به طوری که چند دوربین تلویزیونی و همچنین گزارشگرانی که در حال تهیه مستند هستند به همراه ۲۰۰ نفر از هواداران استقلال در تمرین آبی پوشان حضور داشتند.

مهدی حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال اکباتان و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون در حال ساخت سریالی است که به حواشی فوتبال می پردازد و البته جنبه طنز دارد. امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان به حیدری خوشامد گفت. همچنین گزارشگرانی برای تهیه مستند در خصوص تماشاگران در ورزشگاه ها و همچنین شعارهای سر داده شده در محل تمرین حضور داشتند.

*استقبال خوبی از تمرین استقلال شده بود اما به دلیل شدت باران بسیاری از تماشاگران ترجیح دادند از زمین شماره دو ورزشگاه آزادی خارج شوند. بارش باران به حدی بود برخی گزارشگران و خبرنگارانی که در حال مصاحبه با امیر قلعه نویی بودند دچار مشکل شدند.

*مهدی حیدری در ابتدای تمرین آبی پوشان لباس ورزشی پوشید و دقایقی با بازیکنان تمرین کرد که از این صحنه ها تصویربرداری می شد. حیدری از امیر قلعه نویی می خواست در این تمرین حضور داشته باشد تا تصویربرداری این سکانس ها به طور کامل انجام شود. سرمربی آبی پوشان نیز به درخواست حیدری پاسخ مثبت داد و کارهایی که این بازیگر از او می خواست انجام داد. این صحنه ها باعثشور وحال خاصی بین بازیکنان استقلال شده بود.

*گزارشگر واحد مرکزی خبر که در تمرین آبی پوشان حضور داشت در خصوص گرفتن یارانه با امیر قلعه نویی و برخی بازیکنان گفت وگو کرد. قلعه نویی هم گفت که نه در دور اول یارانه می گرفته و نه قصد دارد در دور دوم ثبت نام کند.

*مجید غلام نژاد تنها غایب آبی پوشان در تمرین امروز بود. سیاوش اکبرپور و مهدی نظری که چند روزی به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشتند امروز به تمرین آمدند و اختصاصی دور زمین تمرین کردند.

*هنگامی که اکبرپور به زمین شماره دو آمد بازیکنان استقلال از جمله علیرضا نیکبخت واحدی برخورد بسیار گرمی با این بازیکنان داشتند. مهاجم استقلال با دیدن حمید بابازاده مربی دروازه بان ها گفت: چرا سراغی از ما نگرفتی؟

*یکی از هواداران استقلال با دیدن آندرانیک تیموریان به او گفت ما به عشق شما در تمرین حاضر شدیم. تیموریان هم به این هوادار گفت به عشق استقلال به تمرین بیایید نه ما بازیکنان.

*پیش از اغاز تمرین قفل در یکی از قسمت های رختکن باز نمی شد که این موضوع تدارکات استقلال را دچار مشکل کرده بود و توپ های بازیکنان که در این قسمت قرار داشت با تأخیر به آبی پوشان رسید.

*تعدادی از هواداران استقلال با دیدن مهدی رحمتی از عملکرد این بازیکنان در دیدار مقابل فولاد خوزستان تشکر و بنر بزرگی از او در زمین شماره دو نصب کردند.

*ساموئل با تأخیر ۵ دقیقه در تمرین آبی پوشان حاضر شد.

* درحالی که تمرین چند دقیقه ای آغاز شده بود مرتضی فنونی زاده بازیکن پیشین پرسپولیس به همراه شاهرخ بیانی در تمرین استقلال حضور یافت و امیر قلعه نویی سرمربی استقلال از فنونی زاده استقبال گرمی کرد.

*قلعه نویی که به خاطر مصاحبه با گزارشگران تلویزیونی در ابتدا موفق نشده بود با بازیکنان صحبت کند پس از گرم کردن بازیکنان آنها را در وسط زمین دور هم جمع کرد و دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

*تعدادی از هواداران استقلال هنگام مصاحبه قلعه نویی با خبرنگاران به تشویق سرمربی استقلال پرداختند و شعار «امیر پاک فوتبال» سردادند.

*تعدادی از جانبازان و معلولین در تمرین آبی پوشان حضور داشتند و هنگام عکس یادگاری یکی از آنها عدد ۶ را با دستانش نشان داد.

*با وجود بارش باران در ابتدای تمرین هوا به یک باره آفتابی شد و بازیکنان بدون مشکل به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

به گزارش تسنیم، استقلال در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۹ به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار