|
|
کدخبر: ۱۵۵۶۹۳

روبن و ریبری فوق العاده بودند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از برتری شاگردانش مقابل منچستریونایتد آنها را شایسته حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ پس از صعود شاگردانش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری مقابل منچستریونایتد گفت: مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همیشه ثابت کرده که آزمایشی سخت است و این بازی هم آزمایشی دیگر بود. بازی برگشت مقابل منچستریونایتد شباهت بسیاری به بازی رفت ۲ تیم در اولدترافورد داشت. آرین روبن و فرانک ریبری در این بازی فوق العاده بودند.

وی افزود: ما سعی کردیم در این دیدار با توماس مولر که مدام در حال حرکت بود بین خطوط بازی کنیم اما بازی مقابل تیم های انگلیسی هیچ گاه آسان نیست. آنها خیلی محکم بازی می کنند، در ضدحملات خیلی سریع هستند و فضای کمی را برای بازی به حریف خود می دهند.

سرمربی ۴۲ ساله بایرن تصریح کرد: پاتریس اورا گل فوق العاده ای را وارد دروازه ما کرد ولی خیلی زود پاسخ این گل را دادیم. به تیمی که دارم خیلی خیلی افتخار می کنم. همه همیشه می گویند که قهرمانی در بوندس لیگا کار ساده ای است و می توان در بالاترین سطح به بازی در آن ادامه داد ولی این طور نیست. بازیکنان ما امروز با تمام وجود دویدند و سخت تلاش کردند. آنها شایسته حضور در مرحله نیمه نهایی هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار