|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۲۰

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است تیمش شایسته صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارشخبرگزاری فارس، پپ گواردیولا پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل منچستریونایتد و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیمی که هشت بازیکن را در محوطه جریمه نگه داشته کار آسانی نیست. این اتفاق در منچستر هم افتاده بود و ما تصمیم گرفتیم کمی در میانه میدان پاسکاری کنیم. خیلی سریع به بازیکنانی مثل آرین روبن و فرانک ریبری پاس می دادیم و آنها از خط دفاعی عبور می کردند. منچستر دفاع می کند، چلسی عالی دفاع می کند و آرسنال هم عالی دفاع می کند. از مهاجمان در جناحین استفاده کردیم و از خط دفاعی رد شدیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه بازی یک بر یک باشد، بر حملات مان اضافه کردیم و بسیار بهتر شدیم و طبیعتا شایسته صعود به نیمه نهایی بودیم. هر تیمی توانایی های خودش را دارد. رئال مادرید تیم فوق العاده ای دارد که بازیکنان بزرگ زیادی در آن حضور دارند و آنها با وجود بازیکنانی مثل ژابی، مودریچ و بقیه مالکیت زیادی روی توپ دارند.

سرمربی بایرن مونیخ خاطرنشان کرد: اتلتیکو مادرید شور و انگیزه فراوانی دارد. آنها برای اولین بار به نیمه نهایی رسیدند. هوادارانی که این تیم دارد و شیوه ای که آنها از تیم حمایت می کنند، باورنکردنی است. بازی کردن مقابل اتلتیکو کار آسانی نیست.

وی اضافه کرد: چلسی یک تیم انگلیسی با تجربه فراوان است. پیتر چک، ایوانوویچ، تری و لمپارد در این تیم حضور دارند. علاوه بر این چلسی یک سرمربی به نام ژوزه مورینیو دارد که تجربه فراوانی دارد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار