|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۵۶

علی اصغر رزم فر در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: فکر نمی کنم هیچ یک از حریفان برابر تیم قدرتمند متین ورامین حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛علی اصغر رزم فر در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: بازی خوبی برابر ژاپنی ها داشتیم. برای نخستین بار در سالن اصلی شهر مانیل توپ زدیم. پیش از این در سالن های دیگری تمرین کرده بودیم. بازیکنان قدری با شرایط جوی سالن آشنا نبودند. بازهم خدارا شکر که بازی را بردیم. بازی را واقعا خوب شروع کردیم. سه الی چهار بازیکن برای این مسابقات به تیم ما اضافه شدند و هماهنگی خوبی در زمین داشتند و در نهایت خوب بازی کردیم.

وی افزود: در ست نخست راحت پیروز شدیم. در گیم دوم بازیکنان قدری تیم حریف را دست کم گرفتند، قدری هم در سرویس اشتباه داشتیم و نتوانستیم پیروز شویم. اما در ادامه مسابقه دو ست پیاپی گرفتیم و پیروز شدیم.

سرعتی زن تیم والیبال متین ورامین تصریح کرد: دو بازی دیگر برابر نمایندگان باشگاهی ویتنام و لبنان داریم. آن ها هم خوب هستند. اما فکر نمی کنم بتوانند برابر تیم قدرتمند متین ورامین حرفی برای گفتن داشته باشند. البته ما هم نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. انشااله این دو بازی را هم راحت ببریم و با آمادگی کامل در مرحله بعدی شرکت کنیم.

رزم فر در پایان خاطرنشان کرد: این نخستین تجربه حضور من در یک تورنمنت بین المللی است. در کنار بازیکنان بزرگی توپ می زنم. بازی در کنار آن ها انگیزه زیادی به من می دهد و تجربه ام را بالا می برد. برای تیم متین ورامین به عنوان نماینده والیبال ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار