|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۹۲

از این شکست ناراحتیم چون انتظارات بالایی داشتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بارسلونا در پی شکست شاگردانش برابر اتلتیکومادرید گفت: اتلتیکو در کارهای دفاعی خیلی خوب عمل کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در پی شکست شاگردانش در خانه اتلتیکومادرید و عدم راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: نتایج بنا به دلیلی رقم می خورند. زمانی که اتلتیکو در این بازی تیم بهتری بود موفق شود دروازه ما را بگشاید. البته ما هم موقعیت هایی داشتیم و اگر موفق می شدیم یک گل به ثمر برسانیم ممکن بود روند بازی تغییر کند.

وی افزود: با توجه به روشی که تیم ها مقابل بارسلونا بازی می کنند حتی اگر ما هم می خواستیم نمی توانستیم به گل برسیم. اتلتیکو بازیکنان زیادی را در نزدیکی محوطه جریمه اش داشت و در کارهای دفاعی خیلی خوب عمل کرد و همین کار را برای یافتن فضایی برای نفوذ ما دشوار کرده بود.

سرمربی آرژانتینی کاتالان ها تصریح کرد: جوی که هواداران اتلتیکو در ورزشگاه ویسنته کالدرون درست کرده بودند را نمی توانید به سادگی در هیچ جای اروپا ببینید ولی چنین جوی در آرژانتین رایج است. سبک بارسلونا با سبک اتلتیکو کاملا متفاوت است، ما در این بازی به روشی که بارسلونا را در ۱۰ سال گذشته به موفقیت رسانده، بازی کردیم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی این بازی تفاوت های زیادی وجود داشت ولی سپس ما موقعیت های خودمان را داشتیم.

مارتینو خاطرنشان کرد: در ابتدا بازی آنطور پیش رفت که اتلتیکو می خواست، ارسال توپ های بلند، استفاده از توپ های برگشتی برای ضربه زدن. ما در این بازی به اندازه کافی به هم پیوسته نبودیم و پس از ۴ یا ۵ پاس توپ را از دست می دادیم. انتطار داشتیم توپ را بیشتر تحت کنترل خودمان داشته باشیم ولی در انجام این کار ناموفق بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از این شکست ناراحتیم چون انتظارات بالایی داشتیم. به هر حال باید با بازیکنان صحبت کنیم تا این شکست را به دست فراموشی بسپارند و روی بازی هایی که در لالیگا و جام جذفی اسپانیا در پیش داریم، فکر کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار