|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۰۹

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در پی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد بازی های مرحله یک چهارم نهایی همواره از اهمیت بالایی برخوردارند.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛بایرن مونیخ که دیدار رفت را با منچستریونایتد انگلیس یک - یک مساوی کرده بود در دیدار برگشت سه بر یک از سد شیاطین سرخ گذشت تا یکی از تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی باشد.

پپ گواردیولا در این رابطه گفت: «بازی در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا همواره بسیار دشوار هستند و بازی مرحله برگشت نیز این موضوع را ثابت کرد.»

او همچنین گفت: «بازی برگست بسیار شبیه بازی رفت در منچستر بود. آرین روبن و فرانک ریبری در نیمه دوم بازی برگست بسیار عالی کار کردند. تلاش کردیم با کمک توماس مولر در بین خطوط بازی کنیم.»

سرمربی بایرن مونیخ خاطرنشان کرد: «اما بازی در مقابل یک تیم انگلیسی به هیچ وجه کار آسانی نیست. آنها مقتدرانه بازی می کنند و در ضد حمله ها بسیار سریع هستند و فضای کمی در اختیار بازیکنان حریف قرار می دهند. پاتریس اورا گلی بسیار مهم را به ثمر رساند که ما بلافاصله پاسخ آن را دادیم. به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم. افراد همواره می گویند قهرمانی در بوندس لیگا و ادامه بازی در سطح بالا کار اسانی است اما باید بگویم که این گونه نیست. بازیکنان من امروز بسیار سخت تلاش کردند. آنها شایستگی حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشتند.»

ماریو مانژوکیچ در دقیقه ۵۹، توماس مولر در دقیقه ۶۸ و آرین روبن در دقیقه ۷۶ گل های بایرن، قهرمان اروپا را به ثمر رساندند.

پاتریس اورا در دقیقه ۵۷ برای شیاطین سرخ گلزنی کرد. این چهارمین حضور بایرن در جمع چهار تیم برتر اروپا در پنج فصل است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار