|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۴۵

از بازی فولاد و مربی اش خوشم می آید

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تا به حال ندیده بود ۵ تیم در هفته آخر مدعی قهرمانی باشند و خیلی سخت می شود که چنین اتفاقی در لیگ بیفتد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، آنتونیو اولیویرا در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی از کوتاه بودن صندلی خود ناراحت بود و با شوخی به خبرنگاران گفت که نمی تواند به این شکل صحبت کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایران حضور نداشتم سال جدید را با تاخیر به شما تبریک می گویم. فردا روز خیلی مهم و هیجان انگیزی در رابطه با فوتبال ایران خواهد بود چرا که تاکنون در فوتبال ایران اتفاق نیفتاده که ۵ تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشند. البته قهرمانی دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان در دستان خودشان است و سایر تیم ها قهرمانی شان به نتایج دیگر بازی ها بستگی دارد. تکرار می کنم فردا روز مهمی است و مربیان قلب های شان از هیجان می تپد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: متاسفانه ما در کورس قهرمانی نیستیم اما غیر مستقیم در قهرمانی نقش داریم. فردا مقابل تیمی بازی می کنیم که کمتر می بازد و تجربه زیادی دارد. استقلال مربی خیلی باهوش و با انگیزه ای دارد و ناگفته نماند مقابل تیمی قرار می گیریم که به لحاظ دفاعی خوب کار کرده و در ضربات ایستگاهی قوی هستند.

تونی با بیان اینکه فردا سعی می کنیم بهترین بازی را مقابل استقلال ارائه دهیم خاطرنشان کرد: مسئولیتی گردن ما است و ما نماینده شهر تبریز هستیم که دارای تیم ریشه داری است. تبریزی ها همیشه سعی می کنند بهترین باشند بنابراین تلاش مان را می کنیم تا یک شادی دیگری به تبریز هدیه کنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان خود عنوان کرد: محرومی نداریم و تنها محمد ابراهیمی فردا در لیست ما حضور ندارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتوسازی تبریز در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اگر سرمربی تراکتورسازی تبریز نبود چه تیمی را شانس اول قهرمانی لیگ می دانست، گفت: تیم نفت قهرمانی اش در دستان خودش است اما من از بازی فولاد و مربی اش خوشم می آید. با این وجود من نمی توانم در این باره تصمیم بگیرم چون ۵ تیم و ۵ مربی برای قهرمانی می جنگندند اما تنها کسی که حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده گارانتی کرده اینجا کنار شما نشسته است.(اشاره به خودش)

وی در مورد اینکه آیا پیش از این حضور در لیگی را تجربه کرده بود که ۵ تیم در روز آخر مدعی قهرمانی اش باشند یا خیر گفت: چنین چیزی را ندیده بودم و خیلی سخت می شود که چنین اتفاقی در لیگ بیفتد. اینکه ۵ تیم بجنگندند تا قهرمان شوند واقعاً هیجان انگیز است و این مسئله به تعادل هایی که در لیگ ایران وجود دارد، برمی گردد. در این میان بالا آمدن تیم هایی مانند نفت و فولاد طبیعی نبوده است زیرا در جایی استقلال، سپاهان و پرسپولیس هستند و همیشه این تیم ها برای قهرمانی می جنگند نفت و فولاد هم بالا آمدند. نفت مربی خوبی دارد که مدت کوتاه کار بزرگی انجام داده است با توجه با همه این موارد فردا روز بزرگی برای این ۵ مربی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار