|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۶۶

حضور بازیکنان مان در تیم ملی منوط به نظر هیئت مدیره باشگاه است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم فردا هم بازیکنان ما تنها به فکر بازی باشند و فکرشان جای دیگر نباشد، یعنی تنها تمرکزشان روی بازی خودشان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز با تشکر از برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا تبریکی هم باید بگویم به مردم مسجد سلیمان و همچنین تیم پدیده شاندیز که همه از صعود یک تیم مشهدی به لیگ خوشحال شدند زیرا سالی یک بار می توانند به مشهد بروند.

وی افزود: از دوستانی که برای پوشش خبری تمرینات استقلال زحمت کشیدند تشکر می کنم. امسال تیم ما حاشیه چندانی نداشت اما با این حال بعضا اتفاق افتاد و مواردی پیش می آمد اما خبرنگاران آنها را منعکس نمی کردند تا حاشیه ایجاد نشود. از هواداران تیم نیز تشکر می کنم و در کل در پایان فصل حلالیت می طلبم از کسانی که شاید از ما رنجیده خاطر شده باشند.

او در مورد دیدار فردای استقلال برابر تراکتورسازی گفت: ما بازی بسیار سختی داریم. تراکتورسازی از مربی کاربلد و صاحب سبکی بهره می برد. خوشحالم که در ۲ بازی قبل توانستیم ۴ بازیکنی که قبلا در مورد آنها صحبت کرده بودم در شرایط ایده آل داشته باشیم و به نتایج خوبی برسیم. امیدوارم فردا هم بازیکنان ما تنها به فکر بازی باشند و فکرشان جای دیگر نباشد، یعنی تنها تمرکزشان روی بازی خودشان باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه تکلیف ملی پوشان استقلال پس از انجام دیدار هفته آخر مقابل تراکتورسازی چه خواهد شد گفت: اجازه دهید بازی فردا به پایان برسد تا در مورد آن صحبت کنیم. قطعا تصمیمی که به سود فوتبال مان باشد را خواهیم گرفت. فکر و ذکر ما ابتدا روی بازی فرداست و از طرفی باشگاه مدیرعامل و هیئت مدیره دارد که در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد اما ما ۲ بازی مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان آسیا نیز داریم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار فردا مقابل تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: علاوه بر آندرانیک تیموریان، مجید غلام نژاد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سیاوش اکبرپور و مهدی نظری نیز به تازگی در تمرینات حضور پیدا کرده اند.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا فصل آینده در استقلال می ماند یا نه عنوان کرد: اجازه بدهید ۳ دیدار فصل ما به پایان برسد و سپس صحبت کنیم باید ببینیم که مردم ما را می خواهند یا نه. در این فصل به اندازه ۱۰ سال سختی کشیدم و پیر شدم. ما چه در ابتدای فصل و چه در وسط فصل و همچنین آخر فصل مشکلات زیادی داشتیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما امسال دو لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم و هم درگیر ادامه مسابقات فصل گذشته در امسال بودیم و هم اینکه بار دیگر اکنون در این رقابت ها بازی می کنیم. این مسافرت ها هزینه های سنگینی را برای باشگاه دربر داشته و هم ما و هم فتح الله زاده اذیت شدیم. اما تا لحظه ای که در استقلال حضور داریم به عنوان سرباز باید تکلیف مان را انجام دهیم و اگر کسی هم به استقلال آمد و سرمربی شد برای او آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: مربی نیستم که وقتی تیمم نتیجه نگیرد بگویم فلان بازیکن و یا فلان لیدر این کارها را انجام داد و یا از استقلال بروم بگویم فلان لیدر این کارها را انجام داد. امیدوارم فردا روز خوشحالی ما باشد و اگر شکست هم خوردیم نه مدیر عامل، نه بازیکن و نه لیدر کم کاری کرده و مسئولیتش برعهده قلعه نویی است.

قلعه نویی در مورد صحبت خود با هواداران استقلال تصریح کرد: هواداران امسال آنطور که باید و شاید از آنها توقع داشتیم در تهران حضور نداشتند اما در همه شهرها بخصوص اهواز به ما محبت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از این قلم به دست ها که شما آنها را می شناسید ادعا می کردند لیگ کیفیت ندارد اما چرا تیم ملی که به جام جهانی صعود کرد و در دیدار مقابل گینه ۳ هزار تماشاگر به ورزشگاه رفت آن قلم به دستانی که مربی داخلی را می کوبند چرا ندیدند چرا تیم ملی تماشاگر ندارد.

سرمربی استقلال بار دیگر به استقبال کم تماشاگران استقلال از بازی های خانگی این تیم افزود: در تهران توقع داشتیم کمک بیشتری به ما شود اما در دیدار مقابل نفت تهران نیز به ما کم لطفی شد چطور بازیکنی که همراه استقلال به ۴ تیم برتر آسیا راه یافته سال گذشته باغیرت بود اما امسال بی غیرت شد؟ امیرحسین صادقی مقابل ملوان انزلی مصدوم بود اما به ما گفت یا بازی می کنم و یا دیگر نمی توانم ادامه دهم این مسئله نشان می دهد که او بچه استقلال است که در آستانه بازی های جام جهانی کار باغیرتی انجام داد. از سوی دیگر بازیکنانی چون خسرو حیدری و حنیف عمران زاده شرایط بازی کردن نداشتند ولی برای استقلال بازی کردند از نظر من اصل غیرت این بازیکنان بودند.

به گزارش تسنیم، محمد نوری فر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نیز از خبرنگارانی که در طول مدت یکسال با باشگاه استقلال همکاری کردند تشکر کرد و همچنین به دلیل قرار گرفتن قلعه نویی در رتبه ۲۳۷ رده بندی بهترین مربیان جهان ابراز امیدواری کرد که مربیان ایرانی در سال های آینده بتوانند به موفقیت بیشتری برسند.

او همچنین تاکید کرد که قلعه نویی در شرایطی صاحب این رتبه شده که مربیان تیم های بزرگی مانند بشیکتاش، لاتزیو، الزمالک و پارتیزان بلگراد در رده های بالاتر از قلعه نویی قرار گرفتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار