|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۹۲

در پی اعتراض هواداران پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس فردا(جمعه) از شبکه دوم سیما به طور مستقیم پخش می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، درپی اعلام برنامه پخش تلویزیونی بازی های هفته پایانی رقابت های لیگ برتر و اعتراض هواداران پرسپولیس به عدم پخش بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان بنا به گفته مسئولان صداوسیما از شبکه دوم پخش خواهد شد.

وی افزود: برنامه پخش رقابت های فوتبال همواره از سایت ورزش ۳ اعلام می شد اما امروز(پنج شنبه) با وجود اعلام پخش بازی تیم های مدعی در شبکه های سه، ورزش و شما هیچ اشاره ای به پخش بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان نشده بود که این موضوع به اعتراض هواداران، ایمیل های فراوان آنها به سایت باشگاه و تماس های تلفنی هواداران در این باره منجر شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با توجه به خواست هواداران پیگیری های لازم را انجام دادیم و آقای هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر و مسئول پخش بازی های لیگ به ما اعلام کرد دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان از شبکه دوم سیما به طور زنده پخش می شود و سپس این موضوع در سایت مذکور هم درج شد.

همچنین دیدار تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز از شبکه ورزش، بازی تیم های نفت تهران و سپاهان اصفهان از شبکه شما و دیدار ۲ تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار