|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۹۷

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی استقلال یک بازی حیثیتی است و ما هیچ استرسی نداریم که بخواهیم نتیجه خاصی بگیریم

مرتضی اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم درتبریز، درباره دیدار استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: بازی استقلال یک بازی حیثیتی است و ما هیچ استرسی نداریم که بخواهیم نتیجه خاصی بگیریم ولی می رویم با تمام وجود بازی می کنیم تا لیگ را برد تمام کنیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی افزود: این یک بازی رسمی است و تفکر پشتش آن وجود دارد. این طور نیست که ما خودمان را دست کم بگیریم و بگوییم می رویم بازی کنیم هر نتیجه ممکن اتفاق بیفتد و برای کسب بهترین نتیجه ممکن تمام تلاشمان را به کار می گیریم.

اسدی درباره تأثیر بازی استقلال بر بازی با الاتحاد خاطرنشان کرد: شرایط این دو بازی با یکدیگر تفاوت دارد. بازی با یک تیم عربی در عربستان تاکتیک متفاوتی از تاکتیک بازی با یک تیم ایرانی در ایران دارد و باید مقابل این دو تیم با تفکرات متفاوت تری به زمین برویم.

وی افزود: مطمئن باشید کادر فنی هم روی بازی استقلال و هم بازی الاتحاد تمرکز خاصی کرده است تا امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم تا هواداران در آخرین دیدار تیم در لیگ برتر از تیم راضی باشند و جایگاهمان را در جدول رده بندی بهبود دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار