|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۰۶

همیشه در روزهای سخت دایی کنار من بوده

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرغم اینکه کار خیلی سخت است اما هواداران دایی و پرسپولیس را دعا کنند چون هنوز شانس وجود دارد.

محسن خلیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص دلیل حضورش در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: من روزهای تلخ و شیرین زیادی را در این فوتبال داشتم و همیشه کسی را که کنار خودم می دیدم کسی نبود جز علی دایی. او در روزهای تلخ و شیرین کنار من بود مخصوصا در سایپا، تیم ملی و همین پرسپولیس. به همین دلیل من هم آمدم بگویم که ما هم کنار تو هستیم.

وی افزود: من احساس کردم فشار زیادی روی دایی و بازیکنان مخصوصا در این لیست بود. مخصوصا بر روی علی دایی که به نظرم امسال با پرسپولیس نتایج بسیار خوبی را بعد از چند سال گرفت اما بدشانسی آنها را کمی از قهرمانی دور کرد. من امروز آمدم که به دایی بگویم هنوز شاگردان و دوستان او کنارش هستند و هیچکس او را فراموش نمی کند. من همیشه به عنوان یک فرد کوچک در این فوتبال و کسی که شاگرد دایی و دوستش بودم با افتخار از علی دایی که سرمایه بزرگ این مملکت است حمایت می کنم و فقط آرزوی موفقیت او را دارم.

وی در پاسخ سوالی که آیا به نظر شما پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا خیر، گفت: کار سخت است اما از هواداران می خواهم همه دایی و پرسپولیس را دعا کنند، هیچ کاری در فوتبال نشدنی نیست و من امیدوارم که پرسپولیس بتواند به هدفش برسد مانند همان قهرمانی که با گل دقیقه ۹۰ سپهر حیدری سپاهان را شکست دادیم و قهرمان شدیم. در فوتبال تا دقیقه نودش اتفاقات مختلفی می افتد و من اول امیدوارم با انگیزه ای که امروز در بین بچه ها دیدم پرسپولیس برنده بازی فردا باشد و سپس خیلی خوشبینم که ان شاءالله این تیم بتواند سهمیه آسیا را بگیرد. من فقط این را می گویم هنوز همه چیز تمام نشده است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار