|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۳۷

فولادخوزستان در آستانه بازی هفته پایانی لیگ برترمنتشر کرد؛

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از هجمه های غیر ورزشی، خلاف واقع و حاشیه سازی های افراد منسوب به یکی از باشگاه های مدعی قهرمانی لیگ، با شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگارانبه نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این بیانیه آمده است:

با سلام


در آستانه مسابقات هفته پایانی لیگ برتر که چندین تیم شانس قهرمانی دارند برخی حرکات، جریان سازی ها و مصاحبه های تحریک کننده از جانب برخی افراد منسوب به باشگاه های مدعی قهرمانی در رابطه با نحوه میزبانی فولاد خوزستان در مسابقه مورخ ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ در ورزشگاه غدیر اهواز با شدت و فراگیری خاصی دنبال شده و قصد دارند مسئولین محترم را ترغیب و تحریک نمایند تا فولاد را با جریمه کسر امتیاز مواجه نمایند.

در حالی که علیرغم حضور ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه که اولین تجربه عوامل اجرایی بوده مسابقه در آرامش، نظم و انضباط و امنیت کامل تیم ها، همراهان آنها و تماشاگران برگزار گردیده و در محدوده ورزشگاه هیچ تخلفی که مستوجب مجازات باشد حادثنگردیده است.

بنابراین ضمن تشکر دوباره از هواداران صمیمی، پر انرژی و با وفای تیم فولاد و عهد و پیمان با آنان که برای نیل به قهرمانی تا سرحد امکان تلاش خواهیم نمود، از حاشیه سازان دعوت می شود با رعایت قواعد بازی جوانمردانه از این حرکات و جو سازی ها دست برداشته و اجازه دهند قهرمان حقیقی در مستطیل سبز مشخص گردد.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار