|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۸۷

در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ به دنبال رکوردشکنی هستیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: آدم های تنگ نظر، حسود و مریض که می گفتند رضازاده دوست ندارد فوق سنگین ها نتیجه گرفته و می ترسد که آنها رکورد او را بزنند، حالا تحویل بگیرند.

حسین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری وهمچنین مسائل روز این رشته ورزشی صحبت های زیر را مطرح کرد:

*فعلاً برای برگزاری اردوهای تیم ملی اسپانسر نداریم

اردوی بعدی تیم ملی وزنه برداری در یکی از شهرهای رشت، چابکسر یا تبریز برگزار می شود. در حال رایزنی با مسئولان این ۳ شهر هستیم و تا دو هفته دیگر، مکان قطعی مرحله بعدی اردو مشخص خواهد شد. البته فعلاً اسپانسر خاصی برای این اردوها نداریم و در صورت اعزام، هزینه اردو برعهده فدراسیون خواهد بود.

*اردوی خارجی تیم ملی در صورت برگزاری، همزمان با ماه رمضان است

طبق برنامه کادرفنی، یک اردوی خارجی نیز در دستور کار تیم ملی قرار دارد که زمان آن اواخر خرداد یا اوایل تیرماه و همزمان با ماه رمضان خواهد بود. فعلاً مکان مدنظرمان برای اردوی خارجی تیم ملی مجارستان است. در گذشته تیم ملی وزنه برداری دو بار در شهر تاتای مجارستان اردو برگزار کرده بود و این شهر از لحاظ امکانات وزنه برداری در سطح خوبی قرار دارد.

*در صورت نیاز کادرفنی به غرب آسیا می رویم

تیم ملی وزنه برداری در صورت نیاز کادرفنی، مردادماه راهی رقابت های غرب آسیا در اربیل عراق می شود.

تیم ملی وزنه برداری خود را برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و همچنین قهرمانی جهان در قزاقستان آماده می کند و حضور در رقابت های قهرمانی غرب آسیا می تواند به این تیم برای حضور قدرتمند در این دو رقابت حساس پیش رو کمک کند.

*مشکلی با کادرفنی ندارم

کادرفنی تیم ملی به خوبی کارهایش را انجام می دهد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

*اگر مشکلاتمان حاد بود نمی توانستیم اردوها را برگزار کنیم

مشکلات مالی در این اواخر در شب عید، کمی ما را اذیت کرد و باعثشد تا بدهی هایی برای فدراسیون به وجود بیاید. البته این مشکلات برای تمام فدراسیون هاست. با این حال مشکل مالی مان حاد نیست چون در این صورت اصلاً نمی توانستیم اردو برگزار کنیم. در حال حاضر حدود ۴۰ نفر در اردوی تیم های ملی رده های سنی مختلف اعم از ملی پوش و کادرفنی وجود دارد و اگر مشکلاتمان حاد بود نمی توانستیم این اردوها را برگزار کنیم. هزینه هر نفر برای هر روز حدود یک میلیون تومان می شود و مطمئن باشید مشکلات مالی فقط برای ما نیست و همه به گونه ای با آن دست به گریبان هستند. در نهایت اینکه امیدوارم تا بازی های آسیا کمک های لازم به ما بشود تا بتوانیم برنامه هایمان را به خوبی اجرایی کنیم.

*سلیمی و رستمی از تعطیلات عیدشان هم زدند!

در خصوص بی نظمی ملی پوشان و به خصوص المپیکی ها که افتخارات بیشتری دارند در اردوی تیم ملی مطالبی منتشر شده بود که نشان دهنده ذهن بیمار منتقدان است. خداراشکر نظم خوبی در اردوها حاکم است و حتی بهداد سلیمی و کیانوش رستمی تعطیلات عید را اردوها ماندند و و سایرین نیز از روز ششم فروردین، اردوی تیم ملی را تشکیل دادند. اگر نظم وجود نداشت مطمئن باشید هیچگاه شاهد چنین اتفاقاتی در تیم ملی نبودیم.

*اختلافی بین ملی پوشان قدیمی و المپیکی ها وجود ندارد

هیچ اختلافی بین ملی پوشان قدیمی و المپیکی ها وجود ندارد و هرکسی چنین حرف هایی را مطرح می کند، تنگ نظر است و نمی خواهد وزنه برداری موفق باشد یا از افراد مختلف خط می گیرد. در حال حاضر تقریبا همه چیز رو به راه است و انشاالله با حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم در بازی های آسیایی و قهرمانی جهان به مدال های خوبی دست پیدا کنیم.

*ترافیک در فوق سنگین مشکل ساز نخواهد شد

مطمئن باشید ترافیک در فوق سنگین مشکل ساز نخواهد شد. خداراشکر می کنم با اقداماتی که در این چند سال انجام شده است، فوق سنگین های طراز اول جهان در ایران هستند. در حال حاضر ۴ فوق سنگین در اردو هستند و دو نفر هم در خارج از اردو داریم. از این تعداد در اردوهای مختلف استفاده می شود و در نهایت آنهایی که رکوردهای بهتری دارند، به مسابقات اعزام خواهند شد.

*تمام فوق سنگین ها را به یک اندازه دوست دارم

تمام فوق سنگین ها را به یک اندازه دوست دارم و همه آنها ورزشکار و قهرمان هستند. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و هر کدام رکوردهای بهتری کسب کنند، می توانند راهی رقابت های پیش رو شوند.

*در حال حاضر فوق سنگین از همه اوزان، پرترافیک تر است

آدم های تنگ نظر، حسود و مریض که می گفتند رضازاده دوست ندارد فوق سنگین ها نتیجه گرفته و می ترسد که آنها رکورد او را بزنند، حالا تحویل بگیرند؛ در حال حاضر فوق سنگین از همه اوزان، پرترافیک تر است. حاصل مدیریت ۴ ساله ام همین ۴ فوق سنگین طراز اول جهان هستند که در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارند و امیدوارم منتقدانی که به دنبال ضربه زدن به وزنه برداری هستند، حداقل یکسویه قضاوت نکرده و این طرف ماجرا را هم ببینند.

*برای ۹۳ هیچ بودجه ای نگرفته ایم

بودجه برای سال ۹۳ به ما پرداخت نشده است. بودجه سال ۹۲ فدراسیون دو میلیارد بود که به صورت کامل به ما پرداخت شد اما برای ۹۳ هنوز پولی به ما پرداخت نشده است.

*در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ به دنبال رکوردشکنی هستیم

سعی می کنیم رنگ مدال های وزنه برداری در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ به نسبت سال ۲۰۱۰ بهتر باشد. بعد از انقلاب در هر دوره بازی های آسیایی نتوانسته ایم بیشتر از یک مدال طلا کسب کنیم که اگر بتوانیم در اینچئون دو مدال طلا کسب کنیم، یک رکورد حساب می شود.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار